Close

ריהאנה בקולקציית קפסולה חדשה

כוכבת הפופ ומעצבת האופנה ריהאנה פרסמה אמש (שני) את קולקציית הקפסולה החדשה למותג האופנה שלה פנטי. את החדשות הזמרת פרסמה כמובן באינסטגרם בליווי תמונה שלה עם חולצה מכופתרת אוברסייז ומכנסיים אוברסייז, שניהם מבד דמוי עור בצבע קפה לאטה.

את הלוק היא שילבה עם בנדנה אדומה על הראש מבד משי ומשקפי שמש של פנטי. בפוסט המדובר היא כתבה, “קולקציית דמוי עור של פנטי עלתה לאוויר, וכן זה רך כמו שכולם אומרים”.
כל הקולקציה מבד דמוי עור, אחד הטרנדים החמים לעונת אביב קיץ 2020. לפי האתר, ההשראה לסגנון הבגדים בקולקציה מגיעה ממדים של אנשי סחר בעבודתם במטרה לעודד אינדיבידואליזם, גאווה עצמית וכוח פנימי.
הקולקציה כוללת שבעה פריטים בלבד, בהם קפוצ’ון אוברסייז, חולצה מכופתרת אוברסייז, מכנסיים רחבים באגי, שמלת מיני בגזרת מחוך עם כפתורים ושרוולי אוברסייז וחצאית מיני בגזרת מחוך. כל הפריטים עשויים מבד דמוי עור רך במיוחד ובשני צבעים חלקים בלבד, קפה לאטה ניוד ושחור.
כל הפריטים משלימים אחד את השני, וניתן לשלב ביניהם. אנחנו אהבנו במיוחד את השמלה שנראית סקסית, קולית ומחמיאה.
הקולקציה אמנם פורסמה רק אמש, אך יש מישהי שכבר זכתה ללבוש את הסט השחור וזו הסופר מודל בלה חדיד, הבסטי של ריהאנה. חדיד נצפתה לובשת את המראה הנועז במהלך שבוע האופנה בפריז האחרון, רגע לפני שפרץ משבר מגפת הקורונה והשבית את העולם. האיט גירל שילבה את המראה עם כפפות מעור, חולצת טי שירט ורודה עם הדפס, תכשיטי זהב גסים ומשקפי שמש קטנים.
את קולקציית הקפסולה תוכלו לרכוש כבר עכשיו באתר של רירי. טווח המחירים נע בין 540 דולרים ל-1,030 דולרים.

קים קרדשיאן עסוקה מתמיד

כוכבת הריאליטי, אייקון האופנה ואשת העסקים המפורסמת בעולם קים קרדשיאן ווסט לא נחה לרגע, ונראה שגם משבר הקורונה העולמי לא יכול לעצור אותה.
קרדשיאן פרסמה פוסט באינסטגרם, ובו היא הכריזה על בושם חדש במותג שלה KKW, אותו יצרה בשיתוף פעולה ראשון מזה אי פעם עם אמא שלה’ קריס ג’נר.
בפוסט המדובר ניתן לראות את שתיהן יושבות יחד לבושות במראות בצבע ניוד ומחזיקות בדגם הבושם בגודל ענק, עליו יש עיצוב אלגנטי בסגנון פסל רומאי של אמא ובת מחובקות. בפוסט היא כתבה, “אני ואמא שלי קריס ג’נר מתרגשות להכריז על השקת KKW x KRIS, שיתוף הפעולה הראשון שלנו ב KKW FRAGRANCE. הריח הוא של פרחים לבנים מרעננים עם נגיעות של עץ, פרחי פרזיה ופרחי גרדניה קרמיים לבנים, אני יודעת שתאהבו אותו כמו שאני אוהבת”.
הכוכבת הוסיפה ש-20% מכל הכנסות מכירת הבושם בין התאריכים 15 באפריל ועד ה-5 במאי ילכו לעמותת blessings in a backpack, העוזרת בסופי שבוע עם מזון ומוצרי צריכה בסיסיים למשפחות וילדים שנפגעו כלכלית ממשבר הקורונה העולמי בארצות הברית.
לרשימת ההמתנה של הבושם המדובר תוכלו להירשם באתר, כשהבושם יהיה זמין החל מה-15 באפריל במחיר של 40 דולרים.
ההכרזה על הבושם המשותף מגיעה ימים ספורים לאחר שהכוכבת השיקה את קולקציית המחטבים החדשה שלה למותג סקימס, קולקציית מחטבים ללא תפרים. קרדשיאן פרסמה באינסטגרם תמונות קיציות, סקסיות ונועזות של עצמה שוכבת על חוף הים ולבושה בקולקציית המותג, שם היא נראית שזופה, חטובה ורעננה במיוחד.
הקולקציה זמינה בחמישה צבעים טבעיים, בהם ניוד, שוקולד, קקאו כהה, חמרה ושחור, וכוללת שלוש גזרות ועיצובים שונים של גופיה ותחתונים מחטבים. כל הפריטים עשויים מבד נושם, נמתח, רך כמו משי ונצמד לקימורים באופן מדויק ומחמיא. מחירי הפריטים נעים בין 22 דולרים ל 42 דולרים וזמינים באתר SKIMS החל מה -8 באפריל.

דמי לובאטו משתפת פעולה בפעם השנייה עם מותג בגדי הספורט “פבלטיקס”

כוכבת הפופ המצליחה דמי לובאטו משתפת פעולה בפעם השנייה עם מותג בגדי הספורט הטרנדיים “פבלטיקס” שפרסמו בסוף השבוע האחרון כי קולקציית קפסולה חדשה ונוספת בעיצובה תעלה לאתר ביום חמישי הקרוב, וזאת על מנת לעזור ולתמוך בכל העובדים בבתי החולים שנמצאים בקו הראשון של המלחמה בנגיף הקורונה.
קולקציית הקפסולה הייחודית עשויה מבד נמתח וסופג זיעה מקסימלי ומגיעה במגוון סגנונות סקסיים, קוליים ונשיים, ובצבעי ניאון קיציים ומרעננים כמו צהוב, כחול, ורוד, סגול וכן צבעי בייסיק כמו לבן ושחור. בין הפריטים הבולטים: טייץ בגזרה גבוהה ומחטבת, חזיות ספורט מעוצבות וחולצות ספורט לשילוב מעל. טווח המידות נע בין XXS ל-4XL.
לובאטו פרסמה את הקולקציה באינסטגרם וכתבה, “לאחרונה אנו צופים בעולם עובר שינוי דרסטי. חשבנו רבות האם לחכות עם ההשקה של הקולקציה החדשה עד שהכל יעבור, אך לאחר מחשבה מרובה על הנושא הבנתי שאין זמן טוב יותר לתת השראה לאחרים לעשות ספורט בבית עם קולקציית הקפסולה שלי, מה שיכול להרים את האנרגיות ואת העוצמות הנפשיים. עכשיו יותר מתמיד אנחנו צריכים להרים אחד את השנייה, בלבישת הקולקציה הזו תרגישו בלתי מנוצחים, חזקים ועם ביטחון”

על כל פריט שנמכר יתרמו 5 דולרים לארגון הבריאות העולמי המספקים ציוד ומזון לכל העובדים שנמצאים בחזית המלחמה בקורונה. בנוסף, “פבלטיקס” תתרום עד 125 אלף דולר עד סוף יוני הקרוב.

scroll to top