Close

ארה”ב חבילת סיוע נוספת על סך טריליון דולר

אחרי חבילת סיוע של 2.2 טריליון דולר, הנשיא טראמפ אמר: “אנחנו שוקלים לאשר סיוע נוסף, בשביל לבצע תשלומים ישירים” • הנשיא ויריבו הפוליטי ג’ו ביידן שוחחו הלילה: “שיחה ממש חמה ונפלאה

אחרי שבסוף חודש מרץ אושרה בארה”ב חבילת סיוע על סך 2.2 טריליון דולרים, שנועדה לסייע לעובדים ותעשיות אשר נפגעו מנגיף הקורונה, ובמקביל לספק מיליארדי דולרים לרכישת ציוד רפואי כדי להתמודד עם התפשטות הנגיף ברחבי המדינה, כעת חברי קונגרס והנשיא בעצמו שוקלים את קידומה של חבילת סיוע נוספת שתעמוד ככל הנראה על לפחות טריליון דולרים.
ארה”ב: קונים מגיבים בבהלה לוירוס הקורונה \\ צילום: רויטרס
נשיא אצות הברית, דונלד טראמפ, אמר במהלך הלילה שבין שני לשלישי כי סיבוב שני של תשלומים ישירים לאזרחים מהממשלה הפדרלית הוא דבר ששוקלים כעת ברצינות, על מנת לצמצם את הפגיעה הכלכלית שנגרמה בעקבות התפשטות נגיף הקורונה. “אנחנו בהחלט עשויים לבצע סבב שני של תשלומים ישירים”, אמר טראמפ במסיבת העיתונאים מהבית הלבן והדגיש כי “זה לחלוטין נבחן ברצינות”.
ננסי פלוסי, יו”ר בית הנבחרים האמריקני, אמרה כי טריליון דולרים נוספים נדרשים, מעבר לחבילת הסיוע הקודמת שאושרה, שכאמור עומדת על 2.2 טריליון דולרים. פלוסי אמרה כי היא רוצה לבצע סיבוב נוסף של תשלומי ישירים לאזרחים ובנוסף להעביר בהקדם כסך לחברות ועסקים בכדי שיוכלו להוציא משכורות לעובדים שלהם.
ההצבעה על חבילת הסיוע בסך 2.2 טריליון עברה ללא מתנגדים // צילום: איי.פי
בריאיון שהעניק מנהיג הרוב בסנאט, הסנאטור מיץ’ מקונל, לסוכנות הידיעות האמריקנית אי.פי בסוף השבוע, אמר בהקשר לקידומה של חבילת סיוע נוספת כי “יהיה צעד נוסף”, ואמר כי שירותי הבריאות חייבים להיות “בראש הרשימה”.
ארה”ב: 2 טריליארד דולר למאבק בקורונה // צילום: רויטרס
בתוך כך, נדמה כי בצל המאבק האמריקני המשותף בהתפשטות נגיף הקורונה, היחסים בין הנשיא טראמפ לבין יריבו הפוליטי מהמפלגה הדמוקרטית, ג’ו ביידן, הולכים ומתחממים. הנשיא טראמפ ומי שככל הנראה עתיד להתמודד נגד בבחירות לנשיאות בחודש נובמבר מטעם המפלגה הדמוקרטית שוחחו אמש על המאבק של הממשל האמריקני בבלימת התפשטות נגיף הקורונה. במסיבת העיתונאים היומית של הנשיא מהבית הלבן הוא חשף כי השיחה ערכה כרבע שעה ואמר כי “הייתה לנו שיחה ממש חמה ונפלאה. הוא סיפר לי על נקודת מבטו, ואני הבנתי את זה לחלוטין, ופשוט הייתה לנו שיחה חברותית מאוד”.
כזכור, הנשיא טראמפ הואשם בשני סעיפי ההדחה, בעקבות נסיונו לכאורה ללחוץ על נשיא אוקראינה לפתוח בחקירה נגד יריבו במפלגה הדמוקרטית, סגן הנשיא לשעבר, ג’ו ביידן, תוך שימוש במניעים ואמצעים פסולים. פרשה שכידוע הסתכמה בניצחון לנשיא טראמפ, וזאת כאשר הסנאט האמריקני דחה בחודש פברואר השנה את ההצעה להדיח את הנשיא האמריקני בשל פרשת אוקראינה-גייט.

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה