Close

במערכת החינוך נערכים ליום שאחרי

המשרד גיבש תוכנית חזרה ללימודים בהתאם להנחיות • בשלב הראשון – לימודים לילדים עם צרכים מיוחדים • בשלב השני – לימודים במשמרות • כל הפרטים

מנכ”ל משרד החינוך, שמואל אבואב התייחס היום (שלישי) לתוכניות המקיפות שהכינו צוותי המשרד לשם החזרת מערכת החינוך הישראלית לפעילות, חלקית או מלאה, בכפוף להנחיות ולאישור משרד הבריאות.

נתניהו: “אנחנו סוגרים את בתי הספר, מלבד גני הילדים והחינוך המיוחד” // צילום: עמי שמיר

במכתב ששיגר המנכ”ל אבואב, הוא כתב כי במשרד החינוך נערכים ליישומה של התוכנית המקיפה, שגובשה לשם השבת פעילות המשרד. תוכנית החזרה לשגרה, שנוצחה על ידי שר החינוך הרב רפי פרץ, תכלול בשלב הראשון התייחסות לתלמידים עם צרכים מיוחדים. עבור אלו, משרד החינוך יחל בהענקת שירותי חינוך מיוחדים לאחר חופשת הפסח, במוסדות החינוך ובמוקדים הרשותיים.

עוד צוין במכתב שכוון לחברי ההנהלה כי “בהתאם לתוכנית, הלמידה תתבצע במודל מותאם לכל מסגרת, והיא תהיה במשמרות או בלמידה לסירוגין: בוקר או צהריים, או בימי למידה לסירוגין (א’, ג’, ה’ או ב’, ד’, ו’). כל תלמיד יגיע ללימודים 3 פעמים בשבוע, לכ-4 שעות ביום לימודים”.

בד בבד, יש התייחסות במכתב גם למצב המערכת החינוכית בכל הנוגע לנוער בסיכון. “תכנית החזרה לשגרה מתייחסת עוד לתלמידים ונוער בסיכון, להפעלת גני הילדים ומוסדות החינוך ביסודי, לבחינות הבגרות, לחופשת הקיץ ולהפעלת החינוך הבלתי פורמלי”.

מנכ”ל משרד החינוך חתם את מכתבו באמירה כי “כדי שנוכל לפתוח באופן מדורג את מוסדות החינוך בקבוצות קטנות, ובמשמרות, אנו בונים נהלי הפעלה מסודרים, שייקבעו בין היתר את אורחות החיים ואת כללי ההיגיינה הדרושים”.

קרדיט ישראל היום

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה