Close

דיווח: בארסה סימנה את דיוויד ב”מונדו דפורטיבו”

ב”מונדו דפורטיבו” הספרדי טוענים כי הקטאלונים רוצים לצרף בקיץ את החלוץ הקנדי המוכשר שמככב העונה בליגה הבלגית

דיוויד. בקרוב בקאמפ נואו
הליגות באירופה נקטעו בעקבות התפשטות נגיף הקורונה אבל הדיווחים על חלון ההעברות של הקיץ ממשיכות לעורר עניין גם במהלך הפגרה הכפויה ברחבי הכדורגל העולמי. מי שנמצאת בכותרות בלי סוף היא ברצלונה שלפי הצפי אמורה לעבור לא מעט שינויים לקראת השנה הבאה.
ב”מונדו דפורטיבו” מדווחים כי החלוץ הקנדי ג’ונתן דיוויד סומן על ידי הקטאלונים כחלק ממתיחת הפנים שהקבוצה תעבור. דייויד מספק העונה שנה מדהימה בליגה הבלגית במדי גנט כאשר עד הפסקתה בעקבות הקורונה הוא רשם 18 שעריו ו-8 בישולים. אשתקד כשהוא בן 19 בלבד נבחר דיוויד לשחקן המצטיין בכדורגל הקנדי ונכון לעכשיו נראה כמו כישרון שהולך לתפוס הרבה מאוד תשומת לב בשנים הקרובות.
פרט להתעניינות בדיוויד, ניימאר ולאוטרו מרטינס ממשיכים להיות האופציות החמות ביותר להגיע לקאמפ נואו כאשר ייתכן ואנטואן גריזמן שהגיע בקיץ האחרון מאתלטיקו מדריד ולא השתלב ישלם את המחיר.

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה