Close

דל פיירו: “דיבאלה הפך לשחקן המושלם”

אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה של הזברות שיבח את הארגנטינאי: "אני חושב שפאולו באמת התבגר בחודשים האחרונים"

דל פיירו. מפרגן לדיבאלה
בימים אלה אנחנו נחשפים ללא מעט ראיונות של שחקני עבר גדולים. בימים כתיקונם במהלך שגרת הכדורגל, מרבית חובבי הענף מתרכזים במה שעושים שחקני ההווה על המגרש. כעת במהלך הפגרה הכפויה בעקבות הקורונה יש זמן להסתכל אחורה. אלסנדרו דל פיירו, אחד השחקנים הגדולים בכדורגל האיטלקי ערך ראיון עם “פוטבול איטליה” ושיבח את פאולו דיבאלה, חלוץ הגברת הזקנה.
דל פיירו נשאל על יכולתו של הארגטינאי להוביל את יובנטוס בעתיד ואמר: “דיבאלה ענד בעבר את סרט הקפטן של יובה ואם זה קרה כנראה שיובנטוס רואה אותו כאחד שראוי לזה. בהתחשב במה שאני יודע אליו באופן אישי, לפי ההופעות שלו על המגרש ומחוצה לו אני חושב שפאולו באמת התבגר בחודשים האחרונים. ההוכחה הטובה ביותר לכך היא כיצד הוא התמודד עם מה שקרה בקיץ. ידענו שהוא אחד שאוהב לעבוד והיום אני מרגיש שהוא הפך לשחקן השלם”.
דל פיירו סיפר בראיון על האהבה הגדולה שלו ליובנטוס גם אחרי הפרישה: “תמכתי ביובה בילדותי זכיתי בכל מה שיכולתי לזכות כולל תואר הסרייה ב’ בימים קשים עבור המועדון והחזרתי אותם לצמרת לפני שעזבתי. המשחק האחרון נגד אטאלנטה היה השיא וזה מעבר לזכייה בתארים. אין לי מילים לתאר את החיבוק של חברי לקבוצה והאנשים שהיו באצטדיון באותו יום. האהבה שלי ליובנטוס היא ייחודית ולעולם לא תסתיים”.

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה