Close

הוצאו לחל”ת: אל על נותרה ללא טייסים

הסכסוך בחברת התעופה נמשך: ההנהלה החליטה על סבב נוסף של הוצאת עובדים לחופשה ללא תשלום • בחברה מאשימים את ועד הטייסים ב”שביתה איטלקית”

חברת תעופה ללא טייסים: אל על הודיעה הערב (חמישי) על הוצאת מרבית טייסיה לחופשה ללא תשלום, וזאת בנוסף ל-100 הטייסים שהוצאו אתמול לחל”ת.

הפגנת עובדי אל על, ארכיון – 30.4.2020 // צילום: ועד עובדי אל עלבחברה טוענים כי הטייסים שהוצאו לחל”ת לא הופיעו לטיסות בימים האחרונים, ומכנים את התנהלות הטייסים כ”שביתה איטלקית. גורמים בחברה האשים את הטייסים ב”חוסר אחריות” ואף ברצון להוביל את החברה לפירוק. יש לציין כי טיסות המטען של אל על יופעלו עד לפתרון המשבר על ידי טוייסים זרים ומטוסים שכורים של חברת אטלס.

מחברת אל על נמסר: “מאחר והטייסים מסרבים לאייש את טיסות החברה (טיסות מטען ומספר מצומצם של טיסות נוסעים), אנו נאלצים לבצע התאמות כוח אדם ולהוציא 500 עובדים נוספים לחל”ת, מתוכם 100 טייסים”.בתחילת השבוע התחלף יו”ר ועד הטייסים בחברה, ועל פי הנהלת אל על, היו”ר החדש – ניר ראובני, אחראי מנסה להוביל את החברה לפירוק ועל כן הורה על הטייסים שלא להתייצב לטיסות.נשארים על הקרקע. מטוס אל על

עיקר הפעילות של אל על כרגע היא טיסות מטען וטיסות נוסעים בודדות. קצת יותר ממאה טייסים עובדים, וכל השאר נמצאים בחל”ת. במידה ומאה טייסים אלה לא יופיעו אכן לטיסות, בחברה צפויים להוציא רבים מהם לחל”ת ולהתאים את מצבת הטייסים להיקף הפעילות, אם תהיה.בחודשים האחרונים הצבת הטייסים מתבצעת בכל טיסה בנפרד, בשונה מתקופות שגרה בהן ישנה מערכת מסודרת. כעת הטייסים לא נענים לבקשות לאייש את הטיסות, ובכך מקפיאים הלכה למעשה את כל הפעילות של החברה.באל על טרם גיבשו מתווה להצלת החברה מול הבנקים. בחברה מקווים להשיג 400 מיליון דולרים שנחוצים לשמירה על הפעילות. נכון לעכשיו, מתנהלים מגעים מול משרד האוצר והבנקים והנושא עדיין לא קרוב לפתרון.

פורסם ב: 02.07.2020 23:5539

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה