Close

זהירות: עלייה במספר האתרים המתחזים לנטפליקס

זהירות: עלייה במספר האתרים המתחזים לנטפליקס חברת האבטחה הישראלית צ׳ק פוינט חשפה זינוק במספר האתרים המתחזים לשירות הסטרימינג, שהפך לפופולרי עוד יותר בעקבות משבר הקורונה • כך תוכלו להיזהר

צילום: AFP
צילום: AFP

בשבועיים האחרונים חלה עלייה משמעותית של בין 2,600 התקפות ביום עד 5,000 התקפות סייבר סביב נושא הקורונה, כך מדווח היום (ה׳) חברת האבטחה הישראלית צ׳ק פוינט. לפי צ׳ק פוינט, 84 אחוז מהתקפות אלו בוצעו דרך דיוג (פישינג) – האקרים מתחזים לאתר קיים תחת כתובת אחרת, ומפתים את הקורבן להזין פרטי אשראי או פייפל.

באופן טבעי, המותג נטפליקס שהפך לפופולרי במיוחד בתקופה זו, הפך להיות שמיש יותר על ידי האקרים. לפי צ׳ק פוינט קיימת הכפלה של מספר אתרי הדיוג (פישינג) העושים שימוש בשם המותג. רובם נרשמו בחודשים האחרונים וחלקם ממש מכילים את שם המותג ביחד עם הקורונה netflixcovid19s\.com. אתרים אלו הם אתרים שמבקשים אמצעי תשלום עבור שימוש בנטפליקס, במטרה לגנוב את פרטי כרטיס האשראי של הקורבן.

מתקפות הקשורות בקורונה מוגדרות כמתקפות אשר כוללות אתרים המכילים את המונחים corona/covid בדומיין שלהם, מיילים הכוללים קבצים זדוניים המכילים את המונח Corona בשם הקובץ וקבצים זדוניים שנשלחו במיילים שבכותרת המייל השתמשו בתכנים הקשורים בנגיף.

איך נזהרים? בצ׳ק פוינט שיתפו בכמה טיפים שכדאי לזכור:

להזהר מאתרים מתחזים, חלקם מכילים שגיאות כתיב בתוך האתר או בטקסט המופיע במיילים שנשלחים אליכם. אם אתם לא מכירים את שולח המייל – הפגינו זהירות יתרה.

יש להמנע מלפתוח קבצים או ללחוץ על לינקים שמגיעים במיילים ממקור לא מזוהה או שמבקשים מכם לעשות פעולה שאינה שכיחה.

כאשר מבצעים הזמנה בתשלום – בין אם זה סרט או כל מוצר צריכה אחר – ודאו שאתם מבצעים את ההזמנה מאתר מקורי של ספק השירות בו אתם מעוניינים. אנחנו ממליצים להמנע מלחיצה על לינקים להנחות או הטבות שמגיעות במיילים, ובמקום זאת להקיש במנועי החיפוש המוכרים את שם הספק, ולהכנס לאתר דרך הלינקים המופיעים בתוצאות החיפוש.

מבצעים מיוחדים הם דרך שכיחה להפיל בפח. אלו צצים במיוחד סביב חששות שצפים בתקופה שכזו. חיסונים לקורונה, תרופות להתמודדות עם המחלות וכיו”ב לא יוצעו לכם דרך מיילים עם הנחות (אלו דוגמאות אמיתיות).

https://www.israelhayom.co.il/article/748141

 

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה