Close

כמו מסיבה שאיש לא בא

סקר שנערך בטוקיו מגלה שיותר מ-‭50‬ אחוזים מתושבי העיר היו שמחים לוותר על הזכות לארח את המשחקים האולימפיים בקיץ הבא • האפשרות: העיר תארח את המשחקים ב-‭,2028‬ אחרי פריז ‭ 2024 ‬

הכפר האולימפי בטוקיו אמור היה להיפתח ממש עכשיו, רגע לפני החגיגה הגדולה ביותר בתבל –  המשחקים האולימפיים. בפועל, ביום שבוא אמור היה להיפתח, נערך סקר בקרב תושבי טוקיו שגילה שיותר  מ-‭50‬ אחוזים מהם ישמחו אם המשחקים יידחו, ולא יתקיימו בעיר גם בשנה הבאה.

בעוד שלושה שבועות אמורים לציין בעיר שנה בדיוק למשחקים שנדחו  ל-‭,2021‬ אבל כרגע החגיגות, אם יתקיימו, ייעשו בצורה צנועה.מושלת טוקיו, יוריקו קויקה, מנסה בשבוע האחרון להרגיע את האווירה סביב אי הוודאות בעניין המשחקים  בעירה ומסרה לעיתונות: “המשחקים אצלנו יהיו ניצחון הרוח האנושית, ואני הולכת לעשות מאמץ של 120 אחוזים כדי שהמשחקים ייצאו לדרך  ויהיו בטוחים”.עם זאת, קיים סיכוי שהיא בעצמה בכלל לא תהיה שם, לנוכח העובדה שביום ראשון הקרוב ייערכו בחירות בארץ השמש העולה והיא תתמודד שוב על תפקידה כמושלת טוקיו. בחודש הבא אמורים אנשי הוועד האולימפי המקומי להתחיל בשיחות עם הספונסרים כדי שימשיכו לתמוך גם במשחקים שייערכו בשנה הבאה, אך השאלה שחוזרת על עצמה גם מצד אנשי הוועד האולימפי וגם מצד המקומיים היא אחת: איך גורמים לכך ש-‭15,400‬ משתתפים במשחקים האולימפיים והפראלימפיים ועוד 80 אלף מתנדבים יצליחו לא להידבק בקורונה?

לגבי הצופים איש כמעט לא מדבר, לנוכח העובדה שכבר עתה ברור שמספר התיירים מחוץ ליפן עומד להיות זעום, והקהל המקומי יהיה זה שימלא את האצטדיונים. ומה אם המשחקים לא ייערכו? כאן כבר הדעות חלוקות, וכמו לפני הביטול של המשחקים הנוכחיים, גם הפעם  יש דעות לכאן או לכאן וכולן, אגב, הגיוניות באותה מידה.עיר העיצוב הגדולה באירופה נבנית דווקא בישראל. כנסו לראות >
חלק מבכירי הוועד האולימפי הבינלאומי מתעקשים שהפעם אין סיכוי שהמשחקים יידחו, כי אם הם יידחו שוב הם כבר לא יתקיימו ביפן. אחרים מבקשים להציע שיפן תיקח פסק זמן והעולם ימשיך להתמודד עם הקורונה גם בשנה הבאה, והמשחקים  האולימפיים יתקיימו רק ב-‭2024‬ בפריז. לטוקיו הם יחזרו ב-‭,2028‬ ובלוס  אנג’לס הם יתקיימו ב-‭.2032‬ כך או כך, הדדליין המסתמן הוא חודש מארס בעוד שמונה חודשים, ומי יודע איזה עולם יהיה לנו אז?ומה אמורים לעשות הספורטאים האולימפיים הישראלים והבינלאומיים? להמשיך להתאמן כאילו המשחקים מתקיימים כרגיל, ובו בזמן להביא בחשבון שהמחזור האולימפי הנוכחי עומד ללכת לאיבוד.

פורסם ב: 03.07.2020 13:490

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה