Close

כתב אישום: הסית ברשת לרצח נתניהו

תושב אזור חיפה נאשם כי קרא לרצוח את ראש הממשלה ועודד מעשי אלימות קשים • כתב: "מוכן לשבת בכלא במקומכם אם תרצחו את נתניהו"

ראש הממשלה נתניהו
צילום:
מארק ישראל סלם

דניאל סיריוטי פורסם ב: 21.05.2020 14:47 עודכן ב: 21.05.2020 14:5149

מארק ישראל סלם
כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד תושב אזור חיפה כבן 40 בגין הסתה לאלימות לאחר שהעלה לעמוד הפייסבוק שלו פרסומים הקוראים לרצח ראש הממשלה בנימין נתניהו, מסיתים לביצוע מעשי אלימות קשים.

בכתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז חיפה באישור היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט לבית המשפט השלום בחדרה, מייחס לנאשם ארבעה פרסומים שבהם קריאה לביצוע אלימות ודברי שבח, אהדה או עידוד למעשה אלימות, תמיכה בו או הזדהות עימו. עוד נכתב בכתב האישום שהוגש באמצעות עו”ד נועה בורג כי על פי תוכן הפרסומים והנסיבות שבהן הועלו לחשבון הפייסבוק, יש אפשרות ממשית לביצוע מעשה אלימות.
כך למשל באפריל האחרון שיתף הנאשם פוסט של ח”כ עמיר פרץ שצולם עם ח”כ איציק שמולי. בפוסט כתב פרץ כי הוא מודה לצירי ועידת מפלגת העבודה על אישור ההצטרפות לממשלת האחדות. בשיתוף לפוסט זה כתב הנאשם: “בוגדים דינם מוות”.
שמולי ופרץ // צילום: אורן בן חקון
שמולי ופרץ // צילום: אורן בן חקון

בפרסום אחר מלפני כמה ימים, פרסם הנאשם פוסט שבו כתב: “חיים… גם ככה אין לי… אז אני מוכן להיות ה’קוף’ שיישב בכלא במקומכם אם תרצחו את בנימין נתניהו… פשוט תגידו שקיבלתם הוראה ממני”.
בהמשך, פרסם הנאשם פוסט נוסף ובו כתב כך: “בנימין נתניהו בגד במדינת ישראל… הוא מואשם על ידי מדינת ישראל בבגידה! בהפרת אמונים! בנימין נתניהו טען שנשיא המדינה תכנן נגדו הפיכה פוליטית… כלומר הטיל בנשיא מדינת ישראל…. סמל של מדינת ישראל דופי… רפש… טען למרמה לחוסר יושר…. תקראו בעצמכם….”
עוד כתב בפוסט: “אותו ראובן ריבלין בשם אזרחי ומדינת ישראל שמאשימים את בנימין נתניהו בבגידה בהפרת אמונים, נתן לאותו בנימין נתניהו שהטיל עליו רפש ודופי ביושרו את האמון להקים ממשלה שהוא העומד בראשה! תרצחו את בנימין נתניהו ואלוהים יהיה חייו לכם…. אני אגן עליכם… רק תעשו את זה כבר בבקשה זה בלתי נסבל… זה נדרש! זאת החובה המצפונית והמוסרית ביותר שיש! שימו לסיפור הזה סוף כמו של ההתחלה שלו! תסמכו עלי… הוא יהיה היה כלא היה… מחיקה מוחלטת מההיסטוריה… רק תעשו את זה… זה הדבר הנכון! אתם לא תשלחו לכלא לשארית חייכם! נהפוכו! תהיו גיבורים לדורות הבאים!”. השגיאות במקור.

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה