Close

מניין המתים בצרפת מקורונה זינק ל-5,750

צרפת נאבקת במגפת הקורונהה // צילום: רויטרס
הסיבה לנתון החריג, כמעט פי שלושה מהנתון הגבוה ביותר שנמסר עד כה בצרפת, היא הוספה של למעלה מ-880 קשישים שמתו בבתי אבות במדינה לתוך שכלול המתחם הרשמי, נתון שמסיבה לא ידועה טרם שוכלל בדיווחים התקשורת במדינה. 59,105 בני אדם נדבקו מהנגיף במדינה, מתוכם החלימו 12,048.
מנכ”ל שירותי הבריאות במדינה, ג’רום סלומון, הזהיר כי מספרם של המתים בבתי האבות ברחבי המדינה גבוהה מהנתון שדווח היום וכי ייקח זמן בטרם הנתון האמיתי יתפאסם. עוד טען סלומון כי המספר הקריטי כרגע עבור אזרחי צרפת הוא מספר החולים קשה הזקוקים לאישפוז והנשמה ויכולתה של מערכת הבריאות לעמוד בטיפול בהם.
עוד בנושא:
מתחת לרדאר: מגפת הקורונה הקטלנית של שווייץ
טרגדיה בצרפת: בת 16 מתה מקורונה
“הפן הרוחני של הקורונה הוא הרעיון שגם לשלטון האנושי יש גבול”
בתוך כך, דווח בכלי התקשורת במדינה שאותם הקירור בשוק הסיטונאי צפונית לבירה פריז יהפוך לחדר מתים גדול עבור זרם הגופות הגובר כתוצאה מהתמותה מהנגיף. בתי חולים רבים סמוך לביא. פריז לא עומדים בעומס החולים והרשויות במדינה החלו להעביר חולים לבתי חולים בעיירות בשדה, שם לרוב הם נתקלים במחסור בציוד רפואי ומכונות הנשמה.

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה