Close

מפת העולם של וירוס קורונה: באילו מדינות יש הכי הרבה מקרים ומקרי מוות?

Bing coronavirus map

הקורונה התפשט ברחבי כדור הארץ, ושלח מיליארדי אנשים למאסר כאשר שירותי הבריאות נאבקים בהתמודדות. גלה היכן הנגיף התפשט ואיפה הוא קטלני ביותר

מפה של Coronavirus של בריטניה
מפת קוריוס וירוס של ארה”ב
מקרים של נגיף Coronavirus באוסטרליה
פבלו גוטיירס

ד ‘1 באפריל 2020 12.31 EDTשונה לאחרונה ביום רביעי 1 באפריל 2020 13.22 EDT
מניות
212

מאז שהוקלט לראשונה בסוף השנה שעברה בסין, נגיף הנגיף Covid-19 התפשט ברחבי העולם, והוכרז כגוף מגיפה על ידי ארגון הבריאות העולמי. בתחילת האביב הפכה אירופה לאזור המושפע ביותר, כאשר איטליה וספרד נפגעו במיוחד. עם זאת, הבדלים בבדיקות פירושם שמספר המקרים עשוי להיות מועט בכמה מדינות.

מספר מקרי המוות הוא אינדיקטור אמין יותר. המחלה מכה באיטליה וספרד באכזריות מיוחדת. אך מסלול המסלול במדינות רבות זהה; בריטניה וארה”ב נמצאות שבועיים אחרי איטליה בהתקדמות המגיפה.

בינתיים באסיה, שם התחילה המחלה, ההתפשטות נמשכת, אם כי בסין נראה כי נכון לעכשיו הוא עבר את שיאו.

באירופה מרבית המדינות סגורות בתי ספר, ורבות נמצאות במנעולן.

לבסוף, תזכורת לכך שרוב האנשים החולים במחלה מתאוששים; רבים עשויים אף פעם לא לשים לב שהיה להם בכלל.

אמריקה עומדת בפני בחירה אפית …
… בשנה הקרובה, והתוצאות יגדירו את המדינה לדור. אלה זמנים מסוכנים. בשלוש השנים האחרונות מאיים הרבה ממה שהגארדיאן מחזיק ביקרו – דמוקרטיה, עיריות, אמת. ממשל זה פינה את המדע והמדענים בכל המחלקות . כעס ואכזריות מעוותים את השיח והשקר הציבורי הם דבר שבשגרה. האמת נרדפת. אבל בעזרתכם אנו יכולים להמשיך לשים את זה במרכז הבמה.

מידע לא סוער, מקורות חדשותיים פרטיזניים וצונאמי החדשות המזויפות של המדיה החברתית אינם מהווים בסיס עליו להודיע ​​לציבור האמריקני בשנת 2020. הצורך בעיתונות חזקה ועצמאית מעולם לא היה גדול יותר, ועם תמיכתך אנו יכולים להמשיך ולספק עובדות- דיווח מבוסס שמציע בדיקה ופיקוח ציבורית. העיתונות שלנו חופשית ופתוחה לכולם, אך היא מתאפשרת בזכות התמיכה שאנו מקבלים מהקוראים כמוך ברחבי אמריקה בכל 50 המדינות.

העיתונות שלנו מסתמכת על נדיבות הקוראים – התמיכה הכספית שלך פירושה שנוכל להמשיך לחקור, להתנתק ולחקור. זה הגן על עצמאותנו, שמעולם לא הייתה כה קריטית. אנחנו כל כך אסירי תודה.

אנו מקווים שתשקול לתמוך בנו עוד היום. אנו זקוקים לתמיכה שלך בכדי להמשיך ולמסור עיתונאות איכותית שהיא פתוחה ועצמאית. כל תרומה של הקורא, גדולה ככל שתהיה קטנה, כל כך בעלת ערך

 

מפה שנוצרה לאחרונה על ידי צוות Bing של מיקרוסופט נותנת לאנשים דרך קלה לראות את התפשטות ה- COVID-19.

המפה האינטרקטיווית נותנת עַדכָּנִי מידע על מקרים מאושרים ברחבי העולם מתפרק המספר פעיל, התאושש, ומקרים קטלניים על ידי מדינה ועל ידי המדינה בארה”ב.

אתה יכול ללחוץ על כל מדינה ומדינה כדי למצוא מאמרים קשורים לאזור זה. עם זאת, עדיף שלא להשתמש בו לגלות מאמרים חדשותיים – The Verge דיווח כאשר המפה הושק כי חלק מהמאמרים אינם רלוונטיים או מיושנים.

אולם נראה כי מספר המקרים המאושרים ב- COVID-19 מתעדכן באופן קבוע; הכלי שואב נתונים ממקורות כולל ארגון הבריאות העולמי, המרכז האירופי למניעה ובקרה של מחלות ו- CDC האמריקני.

כך תוכלו להשתמש במפת הוירוס האינטראקטיבית החדשה של מיקרוסופט.

המפה האינטראקטיבית של מיקרוסופט מספקת מידע על מקרי וירוס קורונה בכל מדינה.

מפת וירוס בינג

בינג

לחיצה על מדינה מפרקת את מספר המקרים שם.

מפת וירוס בינג

בינג

המפה מספקת את מספר המקרים הפעילים, המחלימים והקטלניים עבור כל נקודה במפה.

מפת וירוס Coronavir

בינג

המפה כוללת גם פירוט תיקים לכל מדינה אמריקאית.

כלי מפה אינטראקטיבית של בינג

בינג

זה כולל את המספר הכולל של מקרים פעילים, התאוששים וקטלניים.

מפת וירוס Coronavir

בינג

תכונה חדשה עם המפה מאפשרת לעקוב אחר עדכוני וירוס הקורונוס האחרונים.

מפת בינג

בינג

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה