Close

“מצטרפים אליכם בגאווה”: האיגרת של הנשיא טראמפ לכבוד יום העצמאות

נשיא ארה"ב שלח ברכה מיוחדת לנשיא ריבלין: "אני חש גאווה עצומה על כך שאמריקה הכירה ראשונה במדינת ישראל עם הכרזתה על עצמאותה ב-1948" • "ישראל היא אחת השותפות הקרובות ביותר של ארה״ב" • האיגרת המלאה

נשיא ארה״ב דונלד טראמפ, שיגר אגרת ברכה לכבוד יום העצמאות לנשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין.
צילום: רויטרס

באיגרת כתב טראמפ: ״ארה״ב מצטרפת אליכם בגאווה בשעה שאתם מציינים את חגיגות יום העצמאות ה-72 של מדינת ישראל. אני חש גאווה עצומה על כך שארה״ב הייתה המדינה הראשונה שהכירה במדינת ישראל עם ההכרזה על עצמאותה בשנת 1948″.

“בדיוק שבעה עשורים לאחר שראש ממשלת ישראל דוד בן גוריון הכריז על עצמאותה של מדינת ישראל, חלקו ארה״ב וישראל רגע היסטורי נוסף כשארה״ב פתחה את השגרירות שלה בבירת ישראל, ירושלים. הישג זה היה אחד מהצעדים המשמעותיים ביותר שקידם הממשל בהובלתי על מנת לחזק את יחסי ישראל-ארה״ב הנטועים בערכינו המשותפים”.

“מדינת ישראל היא אחת השותפות הקרובות ביותר של ארה״ב ואני מקווה להמשיך ולחזק את היחסים האיתנים בין המדינות בשנה הקרובה. יום העצמאות הזה מצוין בעוד העולם כולו נאבק באתגר הקורונה ואני רוצה לציין את שיתוף הפעולה הקרוב בינינו למען ההגנה על אזרחנו והבסת המגפה יחד״.

ארה”ב העבירה את שגרירותה לירושלים ב-14 במאי, התאריך הלועזי של הקמת המדינה. בשנה שעברה, ערכה שגרירות ארצות הברית בישראל לראשונה את חגיגות יום העצמאות האמריקני ב-4 ביולי בירושלים. האירוע התקיים בבנייני האומה וזאת הפעם הראשונה מאז קום המדינה שהחגיגה היוקרתית ורבת המשתתפים, התקיימה בבירת ישראל.

מאז הודיע טראמפ על החלטתו להכיר בירושלים כבירת היא ישראל הוא הזכיר שוב ושוב כי מבחינתו מדובר במילוי הבטחת בחירות מרכזית ובהישג משמעותי לעומת ממשלים קודמים.

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה