Close

משרד הבריאות: הסרת הסגר -הימור

העימות החריף בממשלה על הסגר בבני ברק: “אנחנו לוקחים פה הימור”

השרים אישרו את ההחלטה להמשיך את הסגר על שכונות בירושלים לאור קצב ההידבקות בקורונה – אך החליטו לצמצם את הסגר על בני ברק מנגד. בדיונים, מנכ”ל משרד הבריאות ביקש לבצע הקלות כי “העירייה מתנהלת כראוי”. שר האוצר כחלון התרעם: “על סמך אילו נתונים?”. גורמים בכירים: השר ליצמן דוחף להקלות בסגר בלחץ רבנים

הממשלה אישרה היום (חמישי) את המשך הטלת המגבלות על שני מוקדי התחלואה המרכזיים של הקורונה בישראל – ירושלים ובני ברק, כחלק מהדיונים על “אסטרטגיית היציאה” והקלת הסגר על הציבור. במהלך הדיונים התפתח ויכוח ער בין שר האוצר כחלון למנכ”ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב בנושא בני ברק – המנכ”ל הציע להקל את ההגבלות על העיר בטענה שהעירייה “פועלת בצורה ראויה” ומנגד, טען שר האוצר שהנתונים לא תומכים במהלך. גורמים בכירים: ליצמן דוחף לבצע את ההקלות על העיר כי הרבנים מפעילים עליו לחץ.כחלון פנה לבר סימן טוב: “בואו נפתח את כל המדינה, למה רק את בני ברק?”

בר סימן טוב: “עיריית בני ברק מתפקדת בצורה יעילה וראויה”

כחלון: “אבל מה הנתונים? על סמך מה? אנחנו לוקחים פה הימור”

בר סימן טוב: “זה לא הימור, הם פועלים נכון וצריך לבוא לקראתם”

אל הביקורת של שר האוצר כלפי משרד הבריאות הצטרף גם שר הביטחון נפתלי בנט. שניהם הקשו והמשיכו להתווכח, אך לבסוף הם ויתרו והוחלט שמקלים את הסגר על העיר. החשש של גורמים באוצר הוא שההקלה בסגר על בני ברק תביא לכך שלא יתאפשר לבסוף להקל על שאר המשק ועל ערים אחרות.

במשרד הבריאות, בתמיכת המנכ”ל משה בר סימן טוב, ביקשו להקל על הסגר שהוטל על בני ברק בטענה כי העירייה פועלת כראוי. השר כחלון התרעם על הבקשה ואמר שהיא לא מסתמכת על נתונים חדשים שמציגים ירידה במספר הנדבקים ומצדיקים את ההקלות.

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה