Close

צרפת: ראש הממשלה התפטר

בעקבות ההפסד בבחירות המקומות ולאחר פרסומים על כך שהנשיא מקרון מעוניין לאמץ לעצמו תפקידים נוספים, הודיע אדוארד פיליפ על סיום תפקידו

דיווחים בצרפת: ראש הממשלה אדוארד פיליפ הודיע הבוקר (שישי) על התפטרות מתפקידו בעקבות מחלוקות עם הנשיא עמנואל מקרון, למרות הקרבה בין השניים. הדבר עלול להוביל לקיום בחירות חדשות בקרוב. שעות לאחר הודעה מונה ג’אן קונטקס לתפקיד.

ההודעה על ההתפטרות לא הגיעה בהפתעה, לאחר שבשבועות האחרונים הצהיר לא פעם מקרון כי הוא בוחן אפשרות לאמת לעצמו את התפקיד, כשבמקביל התנהלות הממשלה מדשדשת. דבריו של הנשיא בנוגע להעברת הסמכות לידיו הגיע לאחר שבוחרים רבים האשימו את הבנק המרכזי במדינה ואת מפלגתו במצב המדינה, מה שגרם לניצחונה של המפלגה הירוקה בבחירות לרשויות המקומיות לפני מספר שבועות.הבחירות הבאות לנשיאות עתידות להיערך רק בעוד פחות משנתיים ולפי גורמים בסביבות של מקרון הוא ינסה לפעל לקידום מעמדו בתקופה הזו ואף ינסה להתמודד על ראשות הממשלה במידה ויפסיד בבחירות אלו.

פורסם ב: 03.07.2020 11:53 עודכן ב: 03.07.2020 13:447

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה