Close

רוג’ר ווטרס: “פינק פלויד מחרימים אותי”

פרק נוסף בסכסוך רב השנים בין רוג׳ר ווטרס וחבריו לשעבר, להקת פינק פלויד: בווידאו שהעלה ווטרס הבוקר (שלישי) אל עמוד הפייסבוק שלו, תחת הכותרת הבומבסטית ״הודעה מרוג׳ר״, אמר המוזיקאי כי הוא נהנה לחבור לפני יומיים לחבריו להרכבו הנוכחי, לביצוע משותף (גם אם מתוך הסגר) לשיר "Mother", קלאסיקה של להקת האם שלו מתוך האלבום ״The Wall”. ״זה היה כיף והזכיר לי כמה התגעגעתי אליהם״, אמר, וסיפר כי העובדה שבביצוע המשותף צפו כ-1.5 מיליון ממעריציו ״חיממה את לבו״.

המריבה ממשיכה: המוזיקאי טוען שחומריו אינם נמצאים באתר הלהקה כי חבריה חושבים שאינו רלוונטי ועליו לסתום את פיו
עמי פרידמן פורסם ב: 19.05.2020 18:14 עודכן ב: 19.05.2020 18:16123

״אבל זה מעלה את השאלה מדוע הסרטון לא נמצא באתר שקורא לעצמו ׳האתר הרשמי של פינק פלויד׳?״, תהה ווטרס, ומיהר לספק את ההסבר. ״ובכן, התשובה לכך היא ששום דבר שלי לא נמצא באתר, אני מוחרם על ידי דיוויד גילמור (חבר להקה נוסף. ע.פ). לפני כשנה יזמתי פגישת פיוס עם מחנה גילמור, כדי לשים מאחורינו את כל השטויות שבינינו. אני מצטער לומר שהמפגש לא נשא כל פרי״.

באותה פגישה הציע ווטרס שיהיה זה אך הוגן שלכל חברי ההרכב תהיה גישה שווה לאתר, בשל העובדה שמיליוני מעריצי הלהקה פוקדים את העמוד באופן קבוע, והם עושים זאת בשל עבודתם המשותפת של כל חברי פינק פלויד לדורותיה, כולל סיד בארט. שם, אמר ווטרס, הם יוכלו לחלוק עם הקהל פרויקטים אישיים שלהם. ״דיוויד חושב שהוא הבעלים של האתר״, הוא הסביר את הסיבה שבגללה הוא מעריך שהצעתו לא התקבלה. ״הוא חושב שהוא הבעלים של פינק פלויד, שהוא עצמו פינק פלויד. לדעתו, בגלל שעזבתי את הלהקה ב-1985 זה אומר שאני לא רלוונטי וצריך לסתום את הפה. אוקי, כולנו זכאים לדעותינו״.

• יש תקווה? ישראל נגד רוג’ר ווטרס

• רוג’ר ווטרס: “מברך את כל אנשי ה-BDS”

• הצד האפל של רוג’ר ווטרס

ווטרס טען כי העובדה שמעריצי הלהקה האגדית לא נחשפים לעבודות הסולו שהוא מוציא היא דבר פסול, ומעריצי פינק פלויד מתרעמים על כך. ״אולי כדאי שנשנה את שם הלהקה לספיינל טאפ״, הציע בציניות (ספיינל טאפ הוא שמה של להקת רוק בריטית פארודית ומגוחכת מסרט בעל אותו השם שיצא ב-1984, הלועג בין היתר גם לסכסוכים פנימיים בין חברי להקות).

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה