Close

״אחד המוצרים הטובים לקיץ 2020! מזגן נייד(מגזין כלכלי)

הכירו את הפתרון הפשוט, היעיל והנייד שיקרר לכם את ימי הקיץ החמים מבלי לשלם הון תועפות על חשמל... (כך גם תהיו מוכנים לגל החום הבא!)

״אחד המוצרים הטובים לקיץ 2020! מקבל דירוג של ⭐⭐⭐⭐⭐״ (מגזין כלכלי)

קיץ יכול להיות דבר נפלא, אבל גלי החום האחרונים הופכים אותו לבלתי נסבל! במיוחד כאשר אתם בבית מנסים לנוח או בעבודה.. לא משנה מה תעשו החום הכבד יכול בקלות להפוך כל חלל או חדר לסיוט שגורם לנו להזיע ולהרגיש לא בנוח..
נשמע לכם מוכר? מי מאיתנו לא אוהב משב רוח קריר כאשר חם בחוץ. זה פשוט מרגיש נעים ומרגיע. אז למה שלא תרגישו ככה בכל מקום שתבחרו?

מזגן סטנדרטי בדרך כלל מאוד יקר לרכישה, התקנה ואפילו להפעלה! הוא צורך המון חשמל וכאשר הוא ממוקם איפשהו בבית לא תוכלו להעביר אותו לשום מקום אחר. מאווררים לעומת זאת יכולים להיות מאוד זולים אבל הם רק זורקים אוויר שגם ככה הוא חם – מה שגורם לנו להרגיש אפילו יותר גרוע שאוויר חם מסתובב בחדר החם. בנוסף שהם מאור רועשים.

לשמחתינו, יש מכשיר חדש שנקרא AirPolar והוא מביא איתו פתרון מהפכני לקירור של כל חדר שתרצה מבלי לשלם על כך הון תועפות! הוא מכשיר חזק, קל וקומפקטי שנותן לך את הניידות המושלמת. הוא מכניס את האוויר החם מצד אחד ומצד שני מוציא אותו נקי, רענן והכי חשוב – צונן!

איך הוא עובד?
AirPolar משתמש במאוורר שמכניס אוויר מצד אחד ומעביר אותו דרך מערכת של מסננים לחים שספוגים במים מהמיכל שנמצא בחלקו התחתון. משם האוויר מתקרר ויוצא מהצד השני קרוב ל 10 מעלות פחות!
כל מה שצריך לעשות זה למלא את המיכל של ה 0.6 ליטר במים רגילים ולחבר אותו בחיבור USB. זה צורך כל כך מעט אנרגיה שהוא יכול להיות מופעל על ידי מחשב או אפילו טלפון נייד!

מכאן, תוכלו לווסת את הטמפרטורה על ידי הטרמוסטט הדיגיטלי לאיזה טמפרטורה שנוחה לכם. עכשיו, לא רק שהאוויר יהיה קריר ונעים אלא גם נקי ורענן.

המערכת של המכשיר הנפלא הזה שקטה מאוד והתאורה נעימה ככה שתוכלו לישון איתו בלילה בלי שום בעיה. המיכל מים מספיק ל 8 שעות עבודה של המכשיר כך שתוכלו גם להנות מחדר קריר ונעים לכל אורך הלילה.

מאפיינים:
פתח מתכוונן: תוכלו לווסת את כיוון האוויר למעלה ולמטה ולשלוט בכיוון שאליו תרצו לכוון
3 מצבי מאוורר שונים: מתאימים למצבים של שינה, עבודה או אפילו ספורט!
מכיל מים גדול: תוכלו להשתמש במכשיר ל 8 שעות עבודה מבלי למלא מים
​ מגוון צבעים שונוים: תוכלו לשחק בין 7 צבעים שונים בכדי להתאים לאווירה הרצוייה לכם
מעבר לכל זה, לא ציינו גם שהוא מסנן לכם את האוויר מאבק ובקטריות מזיקות ככה שהוא משפר לכם את הבריאות הכללית ומחזק את מערכת החיסון ע״י זה שהוא נותן לכם אוויר נקי יותר לנשימה. ממש כמו לנשום אוויר הרים צלול כיין.

כולנו יודעים שמזגנים רגילים מלאים אבק שמצטברים במסננים שאנחנו שוכחים לנקות תמיד. כל אלו שאנחנו נושמים אותם יכולים להיות מאוד מזיקים וליצור לנו בעיות בריאותיות בעתיד…

עם AirPolar אתם יכולים להסיר ולקות את הפילטרים בקלילות! איך צורך לטפס על כיסא או שולחן בצורה מסוכנת, להתקשר לטכנאי או מומחה בשביל לעשות זאת! מומלץ לנקות את הפילטרים של AirPolar פעם בשבועיים בלבד וזה יקח לכם בדיוק דקה וחצי.
אז כמה הוא עולה?
כרגע הוא זמין לרכישה במחיר של 314 ש״ח מה שעושה אותו מאוד משתלם אל מול עלויות קירור אחרות. צריכת החשמל שלו כל כך נמוכה שלאחר הרכישה הוא יחסוך לכם המון כסף לעומת הפעלה של מזגן לאורך כל לילות הקיץ! והכי חשוב – הוא פשוט עובד מצויין! יהיה לכם קיץ נעים וצונן איפה שתבחרו!
אז מה הצוות שלנו חושב על התוצאות מהשימוש במכשיר?
כמובן שהיינו צריכים לנסות אותו בעצמנו. קנינו 2 מכשירים ושמנו בבתים שלנו. אלו התוצאות:

״ אני מאלה שלא ישנים עם מזגן כי זה תמיד גורם לי ליובש בפה או לצינון אם הטמפרטורה לא מדוייקת. שראיתי את המכשיר הזה החלטתי שאני חייב לנסות ואני ממש לא מצטער על זה! אני נרדם בקלות בלי רעש מציק והטמפרטורה אידיאלית לאורך כל הלילה. איכות השינה שלי השתפרה! אקנה מכשיר נוסף גם למשרד.״
עידן ס. – גבעתיים.

״ אני בדרך כלל רגיש מאוד לחום, יותר מאנשים אחרים. יש לנו בבית מזגן מצויין אבל בחדר שינה שלי שנמצא בקומה העליונה לא מגיע אוויר קר והרבה יותר חם מבסלון למטה. המכשיר הזה עובד פשוט מצויין! שקט ולא מורגש. הוא מוריד את הטמפרטורה בחדר בכמה מעלות תוך 10 דקות של עבודה. אני מת על המכשיר הזה והוא פועל אצלי בבית בימים האחרונים בלי הפסקה בעקבות גלי החום שיש בארץ. אין מה להתלבט בכלל זה מכשיר חובה.״ עומר ג. – רעננה
מסקנה: האם ה-AirPolar הוא שווה את זה?
בהחלט כן! זה מכשיר מצויין שלא רק חוסך חשמל בקירור חללים אלא גם הייתרון שהוא נייד ושקט עושה אותו רכישה משתלמת ביותר. אפשר לסכם את הייתרונות שלו בנקודות הבאות:

✅ ללא צורך בחשמל יקר – זול לתפעול
✅ שקט מאוד ולא מפריע לשינה או עבודה
✅ נראה מאוד מודרני וחתיך, עם צבעים שונים לבחירתכם
✅ אפשר להשתמש בו בכל מקום
✅ 3 עוצמות שונות למצבים שונים
✅ מיכל מים שמחזיק 8 שעות של עבודה
✅ קל מאוד לתפעול
✅ מוריד את הטמפרטורה בחדר ביעילות מצויינת!
שורה תחתונה: אם הקיץ הקרוב אתם רוצים קירור זול ואפקטיבי – זו הבחירה האידיאלית! זה המכשיר המושלם לקירור החדר בלילה בזמן שאתם ישנים מבלי לצרוך כמויות חשמל מיותרות! מומלץ ביותר.

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה