Close

אמדוקס נערכת לפיטורי כ-1,000 עובדים

המשבר פגע גם בחברת התוכנה הישראלית שמעסיקה כ-4,500 עובדים בארץ וכ-25 אלף עובדים בעולם • עם זאת, במקביל תמשיך החברה במהלך “גיוס נרחב”

משבר הקורונה ממשיך להכות בחברות שונות ברחבי העולם, כולל חברות ענק. חברת התוכנה הישראלית אמדוקס מבצעת קיצוצים נרחבים ונערכת לפטר כאלף עובדים, לרבות בכירים.

לאמדוקס 25 אלף עובדים בחברה הגלובלית. מדובר במהלך גלובלי של החברה. החברה מעסיקה בישראל כ-4,500 עובדים.

המהלך נובע מפגיעה צפויה בהכנסות כתוצאה ממשבר הקורונה. במקביל נמצאת החברה בעיצומו של גיוס עובדים לפרויקטים חדשים). החברה מספקת מערכות ופתרונות איי.טי (IT) לחברות טלקום והיא נסחרת בנאסד”ק לפי שווי של 8 מיליארד דולר.

שר האוצר כץ: התקציב הקרוב לא יכלול העלאת מיסים // צילום: יוני ריקנרמאמדוקס נמסר בתגובה: “כקבוצה גלובלית אחראית המונה עשרות אלפי עובדים, אמדוקס בוחנת באופן שוטף התאמות נדרשות במבנה ההוצאות שלה תוך הסתכלות אסטרטגית על מצבת כוח האדם והתאמתה לצרכים העסקיים המשתנים. “הדבר נכון במיוחד בתקופה מורכבת זו, של אי-ודאות מתמשכת בשווקים הגלובליים. אמדוקס ממשיכה לגייס עובדים באופן נרחב בתחומים בהם פעילותה צומחת, להשקיע במנועי הצמיחה ולדאוג להון האנושי שלה”.

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה