Close

אפל תכריז על האייפון SE2 בעוד כשבועיים ב 15 לאפריל

הדמיה: אייפון 9 // צילום: Jon Prosser/טוויטר
הדמיה: אייפון 9 // צילום: Jon Prosser/טוויטר
​כבר תקופה ארוכה שאנחנו שומעים דיווחים שונים על המכשיר המוזל של אפל, ה-iPhone SE2, אחרי שאירוע ההכרזה שהיה אמור להתקיים במהלך חודש מרץ נדחה בעקבות התפשטות נגיף הקורונה. כעת, דיווח שמגיע מהיוטיובר ג’ון פרוסר (Jon Prosser) טוען כי ההכרזה תתקיים ב-15 באפריל, וכי הוא יגיע לחנויות ב-22 באותו חודש.
 עיצובו של ה-iPhone SE, שלפי דיווחים אחרים עשוי להיקרא אולי iPhone 9, יהיה זהה כמעט לחלוטין לדגם ה-iPhone 8 שהושק בשנת 2017 ויגיע עם מסך בגודל 4.7 אינץ׳. מנגד, יתר מפרט החומרה עומד בפני שדרוג משמעותי: המכשיר המוזל צפוי ליישר קו עם מכשירי ה-iPhone 11 ויגיע עם שבב Apple A13, לצד סוללה בנפח גדול יותר.

מנכ"ל אפל טים קוק // צילום: AFP

מנכ”ל אפל טים קוק // צילום: AFP
הדמיות שהודלפו לאחרונה לרשת חשפו את העיצוב המוכר, לרבות מסגרת עבה, וכפתור בית פיזי שבו משולב סורק טביעות האצבע Touch ID, במקום מערכת זיהוי הפנים שקיימת במכשירי הדגל של החברה. עוד עולה מהדיווחים האחרונים כי מחירו צפוי להיות 399 דולר (כ-1,419 שקלים).

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה