Close

בום פסטיבל נדחה בשנה אחת קדימה ל 22 – 29 ביולי 2021 בעקבות נגיף הקורונה

כל שנדרש כדי להפיל כמה מאבני היסוד הבסיסיים יותר של תרבות האנושית. אין צורך בשיטפונות או משיחים. וירוס הפך את כל החברה שלנו על פיה; חברה המורגלת לסגוד לאדם-על, טיולים לירח וטרנס-הומניזם. הטבע, במלוא הדרו, יכול להיות גם אירוני באופן מפריע בעידן האנתרופוקן.

ב- 13 במרץ פרסמנו מכתב בו נאמר כי ההיערכות לבום 2020 נמשכה כמתוכנן. כאשר צפינו את התפתחות השפעת מגיפת ה- COVID-19 ברחבי העולם, דאגתנו התחשבה לשקול את ההשלכות הפוטנציאליות של ההליך עם בום 2020 , למקרה שמצב עולמי זה ימשיך להידרדר.

עם פסטיבל Boom, אנו שואפים לעורר השראה ולטפח התפתחות אנושית . הכוונה שלנו היא לאפשר מצב של אחדות אולטימטיבית – אחדות – על ידי החזקת מרחב בו אנשים יכולים לחוות חגיגה חברתית, המפגישה מוסיקה, אמנות, תרבות, קיימות, רווחה וידע, תוך שהם שקועים בטבע. בסופו של דבר זו חוויה של ביחד, קרבה, אהבה ושלווה.

נכון לעכשיו, מגיפת ה- COVID-19 החמירה באופן יומיומי. גם אם המגיפה תיפחת עד יולי, עלינו לקחת בחשבון שיידרש זמן עד שהחברה תתאושש מההשפעה הפסיכולוגית שלה. זה בהכרח יפריע לבום להגיע למטרה הסופית שלו .

למגיפה השלכות קשות הן על הארגון והן על קהילת בומר, מכיוון שהוא מטיל מספר מגבלות ביחס להפקתו של הפסטיבל ולוגיסטיקה , יחד עם נסיעה מוגבלת לפרק זמן בלתי מוגדר. אנו נאלצים לקבל החלטה באופן מיידי.

הבחירה שאנו עומדים לבצע תשבש את הארגון שלנו . בום, האנשים שעובדים בפסטיבל ומשפחותיהם כאחד; פרילנסרים, אמנים, טכנאים, ספקים, שכל פרנסתם מתקיימת ממהדורת הפסטיבל, ובמיוחד באזור המארח והמדינה שלו. אנו בטוחים שזו הבחירה הנכונה לעשות בתוך אי הוודאות הנוכחית לגבי עתידנו.

מגיפה זו קוראת להתנהגות שהיא מוסרית ואחראית כאחד. מונחה על ידי העקרונות שלנו, במיוחד אלה של הומניזם ואחדות, לשמירה על בריאות הציבור, הבומרים ורוח הבום; על פי ההנחיות שבאו לידי ביטוי בחוק הצו מס ’10-I / 2020 , החל על כל האירועים בפורטוגל שאינם יכולים להתקיים עוד במקום המתוכנן במקור, יום ושעה, במסגרת הזמן החל מה 28 בפברואר 2020 עד 90 ימי עבודה לאחר יום סיום רשמית של מצב החירום, אנו נאלצים לתכנן מחדש את מהדורת פסטיבל הבום 2020 לקיץ 2021 .

מכאן שהמהדורה ה -13 של פסטיבל בום תתקיים בין התאריכים 22-29 ביולי (ירח מלא) .

האמונה שלנו היא שלפני מועד זה לא ניתן יהיה לספק את התנאים הבריאותיים והבטיחותיים הנחוצים לארח את פסטיבל Boom, ולא גישה הוגנת עבור Boomers ברחבי העולם.

העולם כפי שאנו מכירים אותו השתנה באופן קיצוני באופן שקשה לתאר. כשאנו כותבים לך מכתב זה, ישנם יותר מ 650,000 מקרים מאושרים בכל 202 מדינות / טריטוריות, מעבר לכל התפרצות משמעותית שעמה התמודדה לאחרונה האנושות. ב- 26 במרץ, שליש מהאוכלוסייה האנושית היה תחת בידוד מוצע או חובה.

נאמר לנו לבודד את עצמנו, לשמור על התרחקות חברתית, להימנע מנשיקות, חיבוקים ונגיעה זו בזו. אירועים בוטלו, מועדונים נסגרו והגבולות נסגרו. שרשרות האספקה ​​שלנו התנפצו לרסיסים.

יש טראומה. יש פחד. ופחד, כמו שאמר פעם הפילוסוף חוסה גיל, “מכווץ את החלל, מעכב זמן, משתק את הגוף, מגביל את היקום לבועה קטנטנה, שמכלאת אותנו ומבלבלת אותנו.”

אנחנו בני אדם, יצורים חברתיים. זו הסיבה שלא איפשרנו לפחד לפתור אותנו במהלך המשבר הזה. במקום זאת הרחבנו את הגבולות המרחביים שבתוכם פחד ריתק אותנו: עמדנו על המרפסות שלנו ושרנו; אירגנו אירועי סטרימינג כדי לשמור על מוסיקה בחיינו ואנחנו – פסטיבל בום – התחברנו עם חברי הקהילה הפסיכדלית העולמית ליצירת מרחב מקוון קולקטיבי חדש .

מאז תחילת מרץ , הצוותים שלנו הממוקמים בליסבון ופורטו עובדים מהבית. ואז הגיע תורו של בומלנד להשעות את כל הפעילויות כתוצאה מהמגיפה.

לוח הזמנים של הייצור שלנו הושפע. הארגון שלנו תלוי בהכנסות הכרטיסים בכדי לשרוד וזה התמיכה שמממנת למעשה את קיומנו ואת פעולותינו מתחילת 2019. כרגע 100 איש עובדים מדי יום לפסטיבל. בחודש מאי היה נתון זה צפוי לעלות ל -200. ביוני צוות בום היה אמור להיות מורכב מ -300 איש של יותר מ -35 לאומים, והנתונים הללו היו ממשיכים לעלות עד הפסטיבל.

בניית פסטיבל בום נמשכת מספר חודשים עד שאנו בונים כמעט כל דבר מאפס ובתשומת לב לפרטים הקטנים. כרגע מופסקות רשתות האספקה, מפעלים וספקים מפסיקים את שירותיהם והחומרים הדרושים לא מגיעים בזמן. חברי צוות הבום הבינלאומי לא יכולים לנסוע לפורטוגל. מי שכן מצליח להגיע לכאן חייב להישאר בהסגר לפחות 15 יום. התרחיש הכללי נכה בבניית פרויקטים של אדריכלות ואמנות.

בום מהקהילה העולמית (המייצגים 175 מדינות וטריטוריות שאושרו השנה) פונים אלינו מדי יום, מודאגים עם מגבלות נסיעה ולא מצליחים להגיע למהדורת 2020.

כולנו עומדים בפני תרחיש טרגי . אנו עשויים לפענח את זה בדרכים שונות: מתיאוריות קונספירציה ועד שיעורים מהטבע, הרגלי המזון הרעבים של בעלי החיים שלנו, או אפילו פגמים במוסדות הקיימים כדי להגן עלינו.

זהו אסון בקנה מידה מקומי ופלנטרי כאחד, ברמה הפרטנית והקולקטיבית. הלא נודע מחבל בהווה שלנו ואוחז בבני ערובה לעתיד שלנו.

אנו מתמודדים עם תופעה בלתי צפויה , אשר ריסקה את התפיסה שלנו על עולם שחשבנו שמאולף על ידי ידע ואלגוריתמים. הנרטיב העל-אנושי צריך להסתיים.

לרוע המזל, שנת 2020 אינה מיועדת לפסטיבלים או לרגעים מעולים ברחבת הריקודים עם חברים מרחבי כדור הארץ . השנה מיועדת להרהור, התחדשות עצמנו ובעיקר שיתוף פעולה. עלינו יותר מאי פעם לסמוך על הידע האנושי כדי למצוא תרופה. עלינו ליצור פרדיגמות חדשות. זו תהיה השנה להקשיב למה שמסכם יובל נח הררי כ: “בתקופת משבר זו אנו עומדים בפני שתי אפשרויות חשובות במיוחד. הראשון הוא בין מעקב טוטליטרי והעצמת אזרחים. השנייה היא בין בידוד לאומני לסולידריות גלובלית. ”

בואו לעולם לא נאבד תקווה למצוא בטנה מכסף. COVID-19 הפך ללא ספק לפותח עיניים. זה כבר לימד אותנו דרכי חשיבה חדשות על אורח החיים שלנו. הפחתה בזיהום ויתרונותיו מתבררים. הכליאה מעודדת אותנו ללמוד על מספיקות וחוסן. זה גם דוחף אותנו לחפש פתרונות מקומיים לרשתות האספקה. זה אפילו יכול לעזור לנו להבין שאפשר להתנתק מצרכנות חסרת דעת, ושהמעשה של סולידריות הוא בעל ערך רב יותר מהגאדג’ט האחרון.

אנו גם עדים להומור משתולל דרך ממים, קטעי וידאו ואמנות חזותית, ומראים כי בני אדם מעבר לעזרה זה בזה, גם הם מסוגלים למצוא יופי וצחוק בעיתוי. עלינו להיות בטוחים בעתידנו כמין.

באותו אופן, אנו מאמינים שתמיכתכם תחזיק את חיי פסטיבל בום , כפרויקט תרבותי עצמאי המתקיים בהכנסות מכרטיסים בלבד. זו הייתה ותמשיך להיות תקופה קשה מאוד. בום 2020 הייתה המהדורה הטובה ביותר עד כה. בום 2021 יהיה לא רק זה, אלא גם חגיגה מרכזית לאנושיות שלנו.

מעומק ליבנו, תודה על התמיכה. Muito Obrigado (א).

השאלות הנפוצות להלן נועדו להבהיר את כל הספקות שנותרו לגבי Boom 2020/2021.

לאיזה תאריך מתוזמן פסטיבל Boom 2020, בהתחשב במצב הנוכחי של COVID-19?

פסטיבל בום 2020 לא יבוטל, אלא מתוכנן מחדש ל 22 – 29 ביולי 2021 (ירח מלא) .

יש לי כרטיס לבום 2020. האם אוכל להשתתף בבום 2021?

כן. Boomers שכבר ברשותם כרטיס Boom 2020 יכולים להשתתף בבום 2021. כל השירותים (Boom Bus, Tipis, אוהלי קרטון) שנרכשו על ידי בעל הכרטיס תקפים גם ל- Boom 2021. כל זה נעשה ללא עלויות נוספות.

חקיקת הכרטיסים לפורטוגזית במסגרת COVID-19 מתייחסת לחוק הצו nr. 10-I / 2020 מיום 26 במרץ 2020 וקובעת צעדים זמניים במסגרת אירועי תרבות ואמנות בפורטוגל, ליתר דיוק לאירועים שנערכו לא מתרחש מסיבות כוח עליון.

ראשית, יש לתזמן מחדש את התוכניות שלא התקיימו תוך שנה החל מהמועד בו היו אמורים להתקיים, מלכתחילה. אם התוכנית מתוכננת מחדש במסגרת זמן זו, בעל הכרטיס רשאי להשתתף באירוע בתאריך החדש.

המקדם לא יכול להעלות את מחירי הכרטיסים. בעל הכרטיס לא יכול לדרוש החזר כספי בגין אירוע שנקבע מחדש בניגוד לביטול.

האירוע שנקבע מחדש לא יכול לרמוז עליית מחירי הכרטיסים עבור אלה שהבטיחו את הכרטיס שלהם עד למועד הסידור מחדש.

כל ההכנסות מכרטיסי Boom 2020 ישמשו למימון הפסטיבל בשנת 2021.

אני לא יכול לנסוע לבום ב 2021, מה עלי לעשות עם הכרטיס שלי?

פסטיבל בום מסתמך על תמיכה באמצעות הכנסות מכרטיסים בכדי לשרוד. החוק הפורטוגלי האמור מסוגל למצוא פשרה בין המקדם לבין בעל הכרטיס. ובכל זאת, אנו מכירים בכך שייתכן שחלק מה- Boomers לא יוכלו להשתתף בפסטיבל ביולי 2021.

במובן זה אנו מאפשרים פלטפורמה של צד שלישי עליה יכולים Boomers למקם את הכרטיסים שלהם למכירה.

בהתחשב במצב העולמי הנוכחי, לא ניתן עדיין להגדיר מועד להשקת הפלטפורמה. אינספור משתנים, שאינם מבינים על עצמנו, עשויים להשפיע על תאריך זה.

פלטפורמה זו תהיה זמינה רק לאחר שהמצב יתקיים נורמליות ומדינות ברחבי העולם כבר אינן במצב חירום. זאת בכדי להבטיח שהתהליך יהיה הוגן ככל האפשר ושכל Boomers יוכלו לגשת אליו באופן שווה.

נהיה בקשר עם הקהילה ברגע שיש לנו חדשות נוספות בנושא זה. אנא הירשמו לניוזלטר שלנו כדי להישאר מעודכן אודות כל העדכונים האחרונים שלנו.

מה אוכל לעשות כדי לעזור למצב הנוכחי?

נותרו חיוביים ובריאים: זו ראשונה לכולנו, אך שנינות אנושית עלולה להתגבר לעיתים על מצוקות גרועות יותר. הגבירו את מערכת החיסון שלכם, עקבו אחר כל ההנחיות הבריאותיות, היו יצירתיים והתעדכנו!

אל תיכנע לשנאת זרים: מישהו, מי יכול להיות חבר או זר מוחלט, יכול להיות אומלל לשאת את הנגיף הזה. רק בגלל שמישהו זר או שהוא בדרך כלל לא שייך לקהילה שלך, זה לא אומר שהוא נושא את הנגיף. גזענות לא אנושית וברברית נובעת מהמגיפה הזו ונשאל עלינו להילחם בה. בואו נשאף לעורר אווירה של בטיחות, עזרה הדדית והבנה זה לזה, לאנושות ולכדור הארץ. אל תיכנע לרגשות אנטי-אחרים. אנחנו אחד.

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה