Close

גנץ לח”כים: יום שני נחוקק את חוקי נתניהו

גנץ לח”כים: אם אין הסכם עד יום שני, נחוקק את “חוקי נתניהו”

במהלך ישיבת סיעה של כחול לבן גנץ הודיע לחכ”ים כי במידה ולא ייחתם הסכם עד יום שני – בכוונתו לחוקק את “חוקי נתניהו”. במקביל, החלה פגישת הצוותים של הליכוד וכחול לבן וגנץ יצטרף רק אם תהיה פריצת דרך משמעותית

על רקע המו”מ לממשלת אחדות, יו”ר כחול לבן בני גנץ הודיע היום (חמישי) לחברי הסיעה במהלך ישיבה, כי במידה ולא ייחתם הסכם עד יום שני הוא יחוקק את “חוקי נתניהו”. בנוסף הודיע גנץ, כי בכוונתו להפעיל את הכנסת באופן מלא החל משבוע הבא, כפי שהתחייב עם בחירתו לתפקיד יו”ר הכנסת.

במקביל, אחרי שהמנדט של גנץ פקע אמש ועבר לכנסת למשך 21 הימים הקרובים והצוותים לא הגיעו להסכמה במהלך הלילה, החלה פגישת הצוותים של הליכוד וכחול לבן.

גנץ יצטרף רק אם תהיה פריצת דרך משמעותית ובמפלגה מחכים לראות אם יש התפתחות אמתית בעניין. מוקדם יותר פורסם כי ראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר לגנץ והזמין אותו לפגישה.

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה