Close

דחייה בניסוי חיסון נגד קורונה

“מודרנה”, הנחשבת מובילה במירוץ לייצר חיסון אפקטיבי לנגיף, הודיעה כי תדחה את תחילת הניסוי • חוקר בחברה: “הם עדיין מעוניינים להתחיל בניסוי החודש”

חברת התרופות האמריקנית “מודרנה” הודיעה כי היא דוחה את הניסוי ההמוני שהיה אמור להתבצע בשבוע הבא, במה שמסתמן כמכשול בדרכה של החברה להגשים את שאיפתה להציג מידע על חיסון אמין למחלת הקורונה עד חג ההודיה.

מומחים המעורבים בפרויקט חיסון הקורונה של החברה סיפרו לאתר החדשות הרפואי “stat new” כי הדחייה היא חלק מהליך נפוץ בעולם הרפואה אך לא ידעו להגיד מתי יתבצע הניסוי.”לפי הבנתי, הם רוצים להתחיל לנסות את החיסונים כבר בחודש יולי והם טוענים כי הם מחויבים לכך. עד כמה שאני יכול להגיד, הם די קרובים למטרה הזו”, אמר אחד החוקרים בחברה.הניסוי, בו אמורים להשתתף 30,000 מתנדבים מהציבור הרחב, אמור היה להתחיל בתשעה לחודש יולי. החברה לא הגיבה לשאלות התקשורת ולא הסבירה את אופי הדחייה בהתחלת הניסוי.מנכ”ל החברה, סטפן בנסל, אמר לרשת CNBC האמריקנית כי החברה עדיין מתכוונת להתחיל את השלב ההמוני של הניסוי במהלך חודש יולי. כך או כך, ייתכן כי מדובר בעיכוב משמעותי בפיתוח חיסון אפקטיבי למחלת הקורונה.

פורסם ב: 02.07.2020 21:43 עודכן ב: 03.07.2020 12:0514

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה