Close

דיבאלה: “התנצלתי בפני מסי” שנתיים לאחר שספק העביר ביקורת על הפרעוש

שנתיים לאחר שספק העביר ביקורת על הפרעוש, שחקן יובנטוס ונבחרת ארגנטינה התראיין וסיפר כי התקשר להבהיר את עצמו

דיבאלה.
לפני כשנתיים צוטט פאולו דיבאלה, שחקן יובנטוס ונבחרת ארגנטינה מעביר ביקורת על ליונל מסי (“קשה לשחק איתו”) בראיון שערך עם התקשורת בארגטינה כאשר נשאל מדוע הוא לא זוכה לקבל דקות ב’אלביסלסטה’. מאז חרושת השמועות על מערכת היחסים בין השחקן המוכשר של יובנטוס לפרעוש תפסה לא מעט כותרות.
כעת בראיון שערך באיטליה, סיפר דיבאלה על הסיטואציה שנוצרה אז: “לא רציתי לבקר אותו, רק רציתי לשפר את המצב. דיברתי איתו כדי להבהיר לו למה התכוונתי. לצערי, לא הצלחתי מספיק בנבחרת ארגנטינה. הייתי רוצה להצליח במדים הלאומיים הרבה יותר”, סיפר ל”טוטוספורט’ בארץ המגף.
בנוסף סיפר דיבאלה על שיחה מעניינת שניהל עם כריסטיאנו רונאלדו כשהפורטוגלי הגיע ליובנטוס: “אמרתי לכריסטיאנו: ‘אנחנו בארגנטינה די שונאים אותך, את הדמות שלך אבל כשהכרתי אותך אישית גיליתי עליך דברים אחרים לגמרי’. בתגובה ענה הפורטוגלי: ‘אני יודע איך אני נתפס, התרגלתי לזה'”.
דיבאלה היה בין שחקני הכדורגל שנדבקו בנגיף הקורונה וסיפר על התחושות: “הרגשתי עייף, התחלתי להשתעל בצורה מדאיגה, ובשלב מסוים התחלתי לחוש קור לא נורמלי. הבנתי שחלק ממה שהרגשתי היה פסיכולוגי”.

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה