Close

החלום ושברו: אובססיית הנקמה של לפיד בגנץ

היה ברור שיאיר לפיד מעולם לא ויתר על האגו • במשך שבע שנים הוא מציע את עצמו לראשות הממשלה - ונכשל • הפרידה מגנץ הרחיקה אותו מהחלום • פרשנות

אובססיה היא מילה עדינה מכדי לתאר את מסע הנקמה שמנהל בימים אלה יו”ר האופוזיציה המיועד ח”כ יאיר לפיד נגד ראש הממשלה בעתיד ח”כ בני גנץ. אפילו הפרפורמר המצטיין ומי שמגדיר עצמו “שואואיסט”, לא יכול להסתיר הזעם שיש בו על כתר שליט המרכז שנלקח ממנו על ידי שותפו לשעבר. הפרידה בין השניים הרחיקה את לפיד מהחלום להיות ראש ממשלה ודחקה אותו למשבצת השמאל, לשהות בחברתם של המפסידים והמתלוננים.

ביום שבו התפרקה רשמית כחול לבן ולפיד החל לתקוף פומבית את גנץ, היה ברור שלפיד מעולם לא ויתר על האגו. במשך שבע שנים הוא מציע עצמו לראשות הממשלה ונכשל. כעת כשהוא רואה את בני גנץ גוזל ממנו את החלום במינוי בעוד שנה וחצי לראשות הממשלה, “גניבת החלום” היא שמעסיקה אותו עד לפרטי פרטים – למשל מיקום ארון הבגדים של רויטל גנץ. אובססיה, כבר אמרנו.

האמוציה של לפיד נקמנית, אפילו כמה מאנשיו שלו המומים מהכוחות שהוא משקיע כדי לרסק את המותג שנקרא בני גנץ. לפיד מדמה את גנץ שוב ושוב ללא פחות מאשר נחש, כאשר הוא טוען ששותפו לשעבר “זחל על גחונו” כדי להיכנס לממשלת חירום. ממשלה תחת נתניהו, שאותה לפיד בעצמו שירת באדיקות בעבר. ממשלה שלפיד מעולם לא פרש ממנה, רק נזכיר, אלא פוטר ממנה.
עוד בנושא:
לפיד מפמפם לציבור מדי יום מסר שלפיו ההסכם הקואליציוני שעליו חתם גנץ אינו כולל את הטיפול בקורונה(?!) אך ייתכן ששכח לשים טיפות עיניים כשקרא (אם קרא) את ההסכם הקואליציוני, שבסעיפו הראשון נכתב מפורשות: “הואיל ומדינת ישראל נקלעה למשבר היסטורי עקב התפשטות נגיף הקורונה…” ורק בשבוע שעבר הדהים כשאמר מפורשות שיהיה מוכן לתמוך בנתניהו בשביל לסכל את הרוטציה של גנץ על ראשות הממשלה.

הרשו לי להפליג עימכם לעבר הלא כל כך רחוק. ינואר 2019, ח”כ יאיר לפיד מחזר באינטנסיביות אחרי השחקן החדש והנוצץ במרוץ הפוליטי – בני גנץ. חיבור שלפיד רואה בו מקפצה לכיסא ראש הממשלה. אבל כותרת אחת שלי, בעיתון הנקרא בישראל, שהגיעה מאנשי סודו, מפירה את שלוותו: “בכירים ב’יש עתיד’: אם גנץ לא יחבור אלינו, לפיד יחסל אותו פוליטית”. לפיד הסוער מכחיש בטוויטר: “אנחנו לא עוסקים בחיסולים פוליטיים. בטח לא של אנשים טובים וראויים כמו בני גנץ”. כעת, שנה וחצי לאחר ההכחשה העוצמתית הזו, לפיד בעצמו, מוכיח – זוהי כן דרכו!

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה