Close

הכירו את המכשיר שמציל נהגים בכל העולם

 

בואו נשים את הדברים על השולחן: אף אחד לא יכול להבטיח לנו שלא יקרה לנו כלום כשאנחנו על הכביש. ומסתבר, שאף אחד גם לא יכול להבטיח לנו שבשעת צרה, הטלפון הנייד שלנו יתפקד כראוי או יהיה בהישג יד. אז מהו הדבר היחיד שבאמת יציל אותנו בדרכים מכל צרה, קטנה או גדולה, שעלולה לקרות?

גם נהגים ומנוסים שצברו אלפי שעות כביש ומחשיבים עצמם זהירים, יכולים להיקלע למצבים מסכני חיים בכביש. קחו למשל את הסיפור של יוסי מסיקה (שם בדוי). יוסי, בן 55, הוא סוכן נסיעות שנמצא כל הזמן בדרכים וצבר קילומטראז’ רב על הכביש. הוא חוזר מביקור אצל לקוח ופתאום הוא מרגיש דקירות בחזה וקוצר נשימה. הוא מתחיל להזיע ולהתנשם בכבדות. הוא לא מרגיש את יד שמאל ובקושי מצליח להחזיק את ההגה. למזלו, הוא מצליח לסובב את ההגה ימינה ולעצור בשולי הכביש, אך הוא עדיין לא מבין מה קורה לו. הוא אדם בריא ובחיים לא חווה משהו כזה, אז הוא מחכה כמה דקות שאולי זה יעבור. אבל כשהמצב הולך ומחמיר הוא מבין שזה כנראה התקף לב. לצערנו, זה קורה לטובים ולחזקים ביותר.

יוסי מנסה לחייג למד”א מהנייד ולא מצליח. הוא מנסה שוב ושוב ללא הצלחה, כי בנוסף לכל הצרות כל האירוע הזה קורה דווקא באיזור בלי קליטה. מתברר שגם ב- 2020, ישנם המון אזורים בארץ שפשוט אין בהם קליטה סלולרית.

למזלו הגדול של יוסי – אישתו, שהיא הרבה יותר דאגנית ממנו, קראה לפני כמה חודשים באינטרנט על כפתור שמתקינים ברכב ועוזר לנהגים בכל בעיה על הכביש בכל שעות היממה, ושכנעה אותו להתקין כזה ברכב.

הוא מרים את היד ולוחץ על הכפתור, ותוך חצי דקה עונה לו נציג שיודע בדיוק איפה יוסי נמצא, באמצעות טכנולוגיית ה- GPS של הכפתור. תוך כמה דקות מגיע אמבולנס של מד”א ומפנה את יוסי לבית חולים. אי אפשר להגיד את זה אחרת, הכפתור הציל את חייו של יוסי. נקודה.

זוהי רק דוגמא אחת מתוך אלפי דוגמאות שאיתם מתמודד צוות הכפתור בשנה. מנהגים צעירים שהתהפכו עם הרכב, דרך אמהות עם ילדים שנתקעות בלי דלק באיזורי סיכון, ועד לנהגים מנוסים וותיקים שמוצאים עצמם בשלל מצבים מסכני חיים. בזכות הטכנולוגיה המהפכנית והטיפול המהיר במקרים אלה, “הכפתור” זכה לאחרונה בפרס “מוצר השנה”.

לפרטים נוספים על הכפתור שיציל את החיים שלכם בכביש לחצו כאן >>

הכפתור יציל אתכם בדרך מכל צרה שעלולה לקרות

העוזר האישי שלכם ברכב
הכירו את “הכפתור” – טכנולוגיה מהפכנית כחול-לבן מבית “קוברה”. מרגע שהתקנתם אותה ברכב אתם אף פעם לא לבד. “הכפתור” היא מערכת קטנה, קומפקטית ופשוטה שמתפקדת כמו מערכת חירום לכל דבר. היא מחוברת למוקד אנושי מקצועי 24/7, שעונה תוך 30 שניות לכל בעיה שעלולה לקרות במהלך הנהיגה – בין אם זה פנצ’ר בגלגל, בעיה בריאותית, התקף לב או חס וחלילה תאונה.

במקרה של תאונה או התהפכות של הרכב, המערכת מצויידת בחיישנים שמזהים את המצב באופן אוטומטי, ושולחים איתות באופן מיידי למוקד אנושי שזמין תמיד, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. ההתרעה מתבצעת באופן עצמאי וללא צורך בתפעול מצד הנהג. ברגע שמתקבלת ההתרעה, המוקדנים שיושבים בחדר הבקרה של “הכפתור” מזעיקים את כוחות ההצלה למיקום המדויק של הזירה, ובמקביל יוצרים קשר עם הנהג.
הפעולה הזו התבררה לא פעם כהבדל בין חיים ומוות בזמן אמת. ואם אתם שואלים את עצמכם למה אתם צריכים את זה אם יש לכם טלפון נייד, אז תקראו שוב את הסיפור של יוסי. כי לפעמים פשוט אין קליטה, או שנגמרה הסוללה, או שהמכשיר נופל מתחת למושב או כל סיבה אחרת. במצב כזה רק הכפתור יכול להציל אתכם מאסון.

וזה ממש לא הכול, לקוחות מערכת “הכפתור”  מקבלים:

  • שירותי גרר או ניידת חילוץ מהירים במקרה של תקלה טכנית ברכב.
  • סיוע אנושי בניווט למקרה שטעיתם בדרך.
  • קישור טלפוני לשיחות דחופות אם נגמרה לכם הסוללה בנייד.
  • ניהול אירוע תאונה על ידי נציג מקצוע ושליחת רכב הצלה, משטרה או מונית לזירת האירוע.
  • אפליקציה שמספקת יתרונות כמו: איתור מיקום הרכב למקרה ששכחתם איפה חניתם, הודעת SMS על גרירת הרכב, התרעה על בעיות מכניות ברכב ועוד.

באירופה, התקנת מערכת כזאת, שנקראת שם eCall, כבר הפכה לחובה עבור כל רכב שעולה על הכביש החל מינואר 2018. בארץ זו עדיין לא חובה – אבל הכפתור נקנה בקצב אדיר. מחירו של “הכפתור” שווה לכל כיס, השימוש במערכת הוא ללא כל התחייבות מצד בעל הרכב (ניתן להפסיק את השימוש בכל עת), והיא מתאימה לכל רכב. בנוסף, ההתקנה מתבצעת על ידי מתקין מוסמך מטעם החברה ונעשית בבית הלקוח ללא כל עלות.

הכפתור. חובה בכל רכב שעולה על הכביש

אנחנו חייבים את זה לעצמנו
אם יש משהו שאנחנו כבר יודעים ממרום שנותינו הוא, ש”לי זה לא יקרה” הוא משפט מסוכן מאוד. כבר למדנו שההיפך הוא הנכון, על אחת כמה וכמה על הכביש. אנחנו חייבים להכיר את כל הסכנות והבעיות שעלולות לארוב לנו שם, ולמצוא דרכים להתגבר עליהן. כדי שנמשיך ליהנות מהילדים שלנו, מטיולים בארץ, מביקורים אצל חברים, מיציאה לבילוי. בקיצור – כדי שנוכל ליהנות מהחיים!

לסיכום – כשזה מגיע לכביש לא לוקחים סיכונים – אז התקינו את “הכפתור” ברכב שלכם. הוא נותן מענה מלא לכל הבעיות בכביש, ובמצב של סכנה ממשית הוא יכול להציל את החיים שלכם.

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה