Close

זחאלקה – לשפר תנאים למחבלים

בסוף השבוע פרסם ח”כ זחאלקה פוסט בו הוא קורא לשפר את תנאי הכליאה של המחבל וליד דקה – שהיה מעורב בחטיפה ורצח של משה תמם ז”ל ב-1984 • מאור צמח, יו”ר “לך ירושלים”: “להגיב בחריפות, זו תמיכה בטרור”

ח”כ זחאלקה // צילום: זיו קורן
ח”כ ג’מאל זחאלקה מהרשימה המשותפת העלה בעמוד הפייסבוק שלו פוסט מקומם, המביע תמיכה בשיפור תנאי כליאתו ואף בשחרורו של המחבל וליד דקה.
זחאלקה, שהשתתף ביום חמישי האחרון בהפגנה למען דקה, שנערכה ביפו, פרסם ביום שישי פוסט בו כתב כי “הפגנת תמיכה ביפו למען שחרור אסיר החופש וליד דקה אשר הועבר לתא מעצר בבידוד, דבר שישפיע לרעה על מצבו הבריאותי. לא לבידוד. דרור וחופש לוליד דקה. החופש לאבירי החירות”.
המחבל וליד דקה היה מעורב בחטיפת וברצח החייל משה תמם ב-1984 ונגזר עליו מאסר עולם. ברבות השנים הפך דקה לפעיל מרכזי בתנועת בל”ד, בעוד שזחאלקה הוא יושב ראש מפלגת בל”ד.
דקה היה בין האסירים אליהם הוברחו על פי החשד טלפונים סלולאריים על ידי חבר הכנסת באסל גטאס, גם הוא איש בל”ד.
מאור צמח, יו”ר ארגון ‘לך ירושלים’, זעם על הפוסט המקומם וציין כי “בפוסט שלו ובהפגנה בעד שחרורו ושיפור תנאי מאסרו של המחבל וליד דקה, שרצח את החייל משה תמם, מביע חבר הכנסת זחאלקה תמיכה בטרור. זהו מעשה שאינו מתקבל על הדעת. אני קורא לוועדת האתיקה של כנסת ישראל להגיב בחריפות על מעשה חמור זה”.

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה