Close

ח”כ שאשא-ביטון: הכנו תכניות ל-46 אלף יחידות דיור ביו”ש

ח"כ שאשא-ביטון: "הכנו תכניות ל-46 אלף יחידות דיור ביו"ש – יצאו לפועל עם אישור עסקת המאה"צילום: משה ביטון

שרת הבינוי והשיכון ד”ר יפעת שאשא ביטון התארחה הבוקר (שלישי) בכנס ירושלים של קבוצת “בשבע” וסיפרה על הערכות משרד הבינוי והשיכון לעסקת המאה.

בתשובה לשאלת המנחה יאיר שרקי על השפעת עסקת המאה בנושא הבנייה ביו”ש ,אמרה השרה שאשא ביטון: “אני לא יושבת בחיבוק ידיים וממתינה לאישור עסקת המאה כדי להכין תוכניות. הנחתי את צוותי התכנון במשרד להכין תוכניות להרחבת היישובים ביהודה ושומרון כבר עכשיו. נכון להיום יש לנו תוכניות ל-46 אלף יחידות דיור, והמספר יכפיל וישלש את עצמו עם אישור עסקת המאה”.

השרה שאשא ביטון דיברה על גודל ההישג של ראש הממשלה נתניהו בעסקת המאה ואמרה: “זו עסקה מצויינת, יש לה בשורה שלראשונה מביאה הכרה בינלאומית בריבונות ישראלית בבקעת הירדן. איש במערכת הפוליטית לא יכל להביא תוכנית כזו בתמיכה אמריקנית מלבד ראש הממשלה נתניהו”.

בנוסף התייחסה השרה שינויים שיחולו עם מימוש עסקת המאה על הבניה ביו”ש: “במהלך השנה האחרונה בה כיהנתי כשרת הבינוי והשיכון שיווקנו כ-4,000 יחידות דיור חדשות ביו”ש אחרי אישור מדיני, ועוד 1,077 יחידות רק אתמול בגבעת המטוס. אחרי שתאושר עסקת המאה יתאפשר לנו להרחיב ולפתח את היישובים ביהודה ושומרון בסדרי גודל משמעותיים.

בכל מה שקשור לתכנון ובניה, ליהודה ושומרון יש תמיד דלת פתוחה בלשכתי במשרד הבינוי והשיכון וראשי הרשויות ביו”ש יודעים זאת היטב. זה לא רק עניין של טיפול במשבר הדיור והוספת דירות – זו אמונה עמוקה שיהודה, שומרון, בקעת הירדן וצפון ים המלח הם חלק בלתי נפרד מארץ ישראל וממדינת ישראל”.

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה