Close

חמאס: “עצרנו חוליה ישראלית”

ארגון הטרור טוען שכוחות הביטחון ברצועת עזה עצרו חוליית “סוכנים ישראלים” • הוחרם ציוד טכני וכסף” • לידיעה אין אישור מגורמים אחרים

משרד הפנים של חמאס ברצועת עזה פרסם הלילה (שישי) הודעה ובה נטען כי “במסגרת פעילות של מנגנוני הביטחון להיאבק בניסיונות של ישראל וסוכניה לחדור לחזית הפנימית, הם הצליחו לחשוף חוליה מטעמה במהלך פעילות חבלנית נגד פעילי ההתנגדות”.

בהמשך ההודעה נטען כי “במהלך הימים האחרונים חשפו מנגנוני הביטחון פעילויות חשודות של מספר אנשים. בעקבות כך, נערכו חקירות אינטנסיביות ופעולות מעקב אחר אנשים אלה, שהובילו למעצרם אחרי מבצע שנמשך כמה ימים. עוד צוין כי הוחרם ציוד טכני שאותה חוליה השתמשה בו בביצוע משימות בתוך רצועת עזה. כמו כן, הוחרם סכום כספי שקיבלו חברי החוליה כגמול מישראל. במהלך החקירות הראשוניות של חברי החוליה, נכתב בהודעה, התברר שהם התכוונו לבצע פעולות חבלניות אחרות נגד פעילי “ההתנגדות” במהלך הימים הבאים תוך מעקב ישיר של קציני מודיעין ישראליים. בהודעת המנגנונים נאמר כי הם ממשיכים בחקירות עם חברי החוליה וינקטו נגדם בצעדים משפטיים. בשלב זה אין אימות להודעת חמאס מכל מקור רשמי אחר.

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה