Close

חרדים הפגינו עם דגלי אש”ף: “ציונות שווה גזענות”

עשרות חרדים הצטרפו למחאות נגד הסיפוח ביו”ש שהתקיימו בברוקלין • הם נשאו שלטים עם מסרי התנגדות לציונות ולמדינה • “ישראל לא מייצגת אותנו”

אלפים ציינו הלילה (חמישי) ברחבי העולם יום זעם, במחאה נגד הסיפוח הצפוי במסגרת תוכנית המאה. בערים בולטות בארה”ב, ביניהם לוס אנג’לס, בניו יורק, שיקגו, סן פרנסיסקו, הפגינו פלשתינים ופרו פלשתינים נגד התוכנית המתגבשת ויצאו נגד הציונות.

אחת המחאות המרכזיות התרחשה בברוקלין ניו יורק, שם צעדו על פי הטענות כאלפיים איש ברחובות וקראו לשחרר את פלשתין וקריאות גנאי כנגד הציונות. לצועדים הצטרפו חרדים רבים שנשאו שלטים בגנות מדינת ישראל.

הצועדים החרדים והפלשתינים חסמו רחובות ונופפו בדגלי פלשתין כשהם נושאים כרזות שעליהם כתוב “לסיים את הציונות”, ו”שחררו את פלשתין וסיימו עם מדינת האפרטהייד ישראל”. בשכונות החרדיות הצטרפו אליהם עשרות חרדים חבושי מסכות שחורות שנשאו כרזות שבהם כיתובים כדוגמת “מדינת ‘ישראל’ לא מייצגת את יהדות העולם” ו”הרבנים מתנגדים לציונות ולמדינת ישראל”.

מדיווחים קודם להפגנות עולה כי חלק מהמחאות מאורגנות על ידי קבוצות BDS מוכרות, ביניהם ‘קול יהודי לשלום” ועוד. קודם להפגנות חששו בכירים בערים השונות כי ההפגנות יהפכו למחאה אנטישמית אלימה. “אנחנו תומכים בזכותו של כל אמריקני להפגין, אך יש לנו סיבות להאמין כי ‘יום הזעם’ יהיה יום של אלימות ואנטישמיות”, נכתב בהודעה שנשלחה על ידי ארגון יהודי למשרדו של ראש עיריית לוס אנג’לס. 

פורסם ב: 02.07.2020 11:28 

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה