Close

לפיד: “כל העולם היה מוכן לקורונה פרט לישראל”

יו”ר יש עתיד-תל”ם ערך מסיבת עיתונאים וסיפק עוד הצהרה תמוהה • על התנהלות שותפיו לשעבר מכחול לבן: “גנץ ואשכנזי לא מסוגלים להוביל את ישראל”

פורסם ב:  עודכן ב: 

346
יו”ר יש עתיד-תל”ם ח”כ יאיר לפיד, כינס הערב (ראשון) מסיבת עיתונאים בנושא העצמאים וניצל את הבמה להמשיך ולהשתלח בשותפיו לשעבר – חברי הכנסת בני גנץ וגבי אשכנזי.
לפיד: “אני מתנצל בפני כל מי שאמרתי לו בשנה האחרונה להצביע כחול לבן” // צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של יאיר לפיד
כשהוא מקפיד שלא לציין את השם כחול לבן כי לדבריו השם האמיתי של כחול לבן בימים אלה הוא “חוסן לישראל”, הבהיר לפיד שוב את דעתו על שותפיו לשעבר שהוא נשען על טענות באשר למגיפת הקורונה.
ליצמן עזב את המערכת הבריאות יותר מדי מאוחר. ממשלת ישראל והשר שלה לא טרחה לוודא שהיא מוכנה לטפל במשבר שכל העולם היה מוכן אליו. חוסן לישראל ברחו מאש מכל ענייני הקורונה ולכן אשכנזי צריך לוותר על להיות שר החוץ בזום וחוסן לישראל צריכים לקחת את תיק הבריאות”.
עוד לדברי לפיד “עשיתי חשבון נפש וכשחשבתי על איך גנץ ואשכנזי התנהלו אז, הם לא היו צריכים להוביל והם לא צריכים להוביל הלאה. כדי להיות שר בישראל צריך לעמוד בלחצים והם לא עומדים בלחצים ולא מסוגלים להוביל את מדינת ישראל”.
לפיד המשיך לתקוף ולא עצר: “אנשי חוסן לישראל במצוקה והם אומרים שדחפתי לבחירות רביעיות. אז רק שתדעו שמונח חוק בכנסת שנתניהו לא יכול לרוץ לבחירות רביעיות עם כתבי האישום וזו הייתה התוכנית שלנו (עם גנץ ואשכנזי, דר”א), כך למנוע את הבחירות. אך מי שקרס תחת הלחץ היו גנץ ואשכנזי.

יאיר לפיד – Yair Lapid

אני מסתכל בדיון ואומר איפה לוין? איפה אלקין? איפה ביטן? איפה אמסלם? למה השותף הזוטר ביותר בממשלה הזאת מנהל את כל הדיון הזה? ולמה כחול לבן התנדבו להיות מדרס הרגליים של הניסיון של נתניהו לברוח מהמשפט שלו?

בני גנץ פירק את כחול לבן זו הייתה בחירה שלו ובחירה גרועה. אני שמתי מולם את מתווה ב’. ללכת להקפאה. וזה מה שהיה מציל את מדינת ישראל! ואז לא הייתה לנו ממשלה מנופחת עם 36 שרים, ממזכירים ומזכירות וחנפניות וחנפניות. אמון הציבור בפוליטיקאים נמצא בשפל של כל הזמנים. הוא נמצא בשפל כי חוסן לישראל בגדו בערכים ויש לנו ראש ממשלה עם שלושה כתבי אישום”.
כשנשאל לפיד על חיבורים פוליטיים בעתיד, טען כי הוא בעדם, אך רק בתנאי שהוא יהיה מי שיוביל אותם: “אני מאוד בעד חיבורים פוליטיים ואנחנו נעשה חיבורים פוליטיים, אבל יש עתיד תוביל אותה. אנחנו היחידים שעומדים בלחצים. אנחנו נשמח לעשות חיבורים פוליטיים ולעמוד בראש הגוש שינצח את הבחירות הבאות. קיבלנו מכה, קמנו ונמשיך להילחם עד שננצח”.

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה