Close

מי היו האנשים שחזו את וירוס הקורונה והאם הם הזהירו מראש?

המדענים ומערכות הבריאות בעולם לא הצליחו לצפות את התפרצות הנגיף, אבל כמה אסטרולוגים, סופרים, ואפילו משפחת סימפסון – דווקא כן

פורסם ב:  עודכן ב: 

74
וירוס הקורונה כבר מזמן הפך לעובדה מפתיעה ולא צפויה בעולם שלנו. ניתן להגיד, די בוודאות, כי בתחילת שנת 2019, לא היה אף אסטרולוג, קורא בקפה, קלפים, קריסטלים ומה לא, שצפה כי עם סיום השנה תתפרץ בסין מגפה חדשה, שתהפוך פשוטו כמשמעו, את כל הסדר האנושי. אבל בניגוד לאמור, מתברר שדווקא היו אנשים שממש חזו את הקורונה, ומסרו על הנזק שייגרם.
חגיגות פורים בצל הקורונה באירופה // צילום: יח”צ ועידת רבני אירופה
אנחנו חסרי אמונה שכמונו, לא ידענו לפענח את האותות והאזהרות והופתענו שוב. אז למי שאומר שהנבואה ניתנה לשוטים, החלטנו להביא מספר עצום של עדויות מראש, שהזהירו, אבל ממש הזהירו מפני הקורונה. אם נותרתם בכל זאת חסרי אמונה, הרי שככל הנראה באמת חסר לכם קצת דמיון והומור בחיים שלכם.

נוסטרדמוס

בשנת 1555, פרסם הרופא, ההוגה והאסטרולוג ממוצא יהודי, מיכאל (מישל) דה נוסטרדם, מהדורה מורחבת של שיר, הנקרא הנבואות, בו הוא מתאר שורה ארוכה של אירועים אפוקליפטיים שיעברו על העולם בעתיד. בין שאר הנבואות, מציין נוסטרדמוס כי מגפה קטלנית תפגע בערי איטליה וכן בצרפת. מכאן הדרך לטענה כי האיש שחזה וצפה הכל, הזהיר אותנו גם מנגיף הקורונה שהגיע לאיטליה וצרפת מסין, קצרה. יש לציין כי לאורך ההיסטוריה תלו באיש כל צרה ומחלה אפשרית, ובדרך כלל פספסו בענק.

נוסטרדמוס חזה את הקורונה? // צילום: מתוך ויקיפדיה

נוסטרדמוס חזה את הקורונה? // צילום: מתוך ויקיפדיה

הספר 2020

אם כבר נותנים כבוד ליהודים שמנבאים את העתיד, אנחנו גאים להכניס לרשימה את הסופרת חמוטל שבתאי שהוציאה בשנת 1997 את הספר 2020. הספר חוזה מגיפה קטלנית שפשטה בעולם כולו. על פי הספר, שנת 2020 היא השנה המכרעת להמשך קיומה של האנושות. כל קרבה אינטימית עלולה לגרום להדבקה. אנחנו נותרנו עם זיהוי השנה וגם ללא מילים.

מחבר ספרי אסטריקס

כן, כן, סדרת הקומיקס הצרפתית הנודעת, הוציאה לאור בשנת 2017 את הספר “אסטריקס ומירוץ הכרכרות”. ומי? מי הנבל הגדול בספר שבו נאבקים גיבורי הכפר הגאלי האמיצים? ובכן הנבל הוא גיבור עטוי מסכה המכונה לא פחות ולא יותר בשם המפתיע ‘קורונה’. טוב נגד זה אין לנו אלא לקרוא לאסטריקס ולאובליסק שיצילו אותנו גם הפעם.

אסטריקס נאבק בקורונה מאז 2017?

אסטריקס נאבק בקורונה מאז 2017?
עוד על אתגר הקורונה בישראל

ווהאן – 400

לא תאמינו, אבל בספר משנת 1981 מאת דין קונץ, הנקרא עיני החושך, נחזה נשק עתידני על בסיס חיידקים שמיוצר במעבדה הנקרא לא פחות ולא יותר “ווהאן-400”. אמנם רוב עלילת הספר שונה ויכולת ההרג של הווירוס עומדת על 100 אחוז מהאוכלוסייה, אבל מה שמדהים בהקשר להתפרצות הקורונה היא העיר עיר הסינית ווהאן במחוז חוביי שבסין, הרי היא מוקד ההתפרצות של הקורונה. אם זו לא נבואה אז מה כן?

משפחת סימפסון

זוכרים את המשפחה הצהובה, הפרברית אמריקנית, הלא מתפקדת והאהובה? אחרי שכבר חזו את כניסתו של הנשיא דונלד טראמפ לבית הלבן, אז שתדעו שבפרק ששודר בשנת 1993, חולי מפעל ביפן לוקים בווירוס קטלני שגורם להם להשתעל ללא סוף. העובדים משתעלים גם אל תוך אריזות של בלנדרים חדישים שמיובאים אל העיירה ספרינגפילד והשאר היסטוריה. או היסטריה.

הסימפסונים חזו את כניסת טראמפ לבית הלבן, הם גם חזו את הקורונה?

הסימפסונים חזו את כניסת טראמפ לבית הלבן, הם גם חזו את הקורונה?

מקובלים

אם כבר עוסקים בחיזוי עתידות, הרי שגם הרב יאשיהו פינטו וגם הרב ניר בן ארצי, חזו בשנה שעברה את התפרצות ווירוס הקורונה. המערכת אינה כופרת ביכולות של כבוד הרבנים, אלא מבקשת מכבודם אם אפשר גם לדעת את המספרים בלוטו.

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה