Close

מספר הישראלים המבקשים דמי אבטלה הגיע למיליון מכיוון ששיעור האבטלה במדינה הגיע לשיא של 24.1 אחוזים לחודש מרץ, כך הודיעה הממשלה. 

תורים ללשכת התעסוקה בעקבות גל הפיטורים לאחר הנחיות משרד הבריאות בעקבות נגיף הקורונה 17 במרץ 2020 (ראובן קסטרו)

שיעור האבטלה עמד על 3.4 אחוז בלבד בפברואר.

844,000 נאלצו להגיש בקשה לדמי אבטלה מאז 1 במרץ, 90 אחוז מהם הוחלפו ללא שכר כתוצאה מהתפרצות נגיף הקורנו ותקנות הנעילה המחמירות של ישראל פוגעות בעסקים בישראל.  

הסטטיסטיקה מצביעה על כך שההלם הכלכלי פגע בעיקר בקרב הצעירים והנשים. כמעט מחצית מהפונים החדשים (45.6 אחוזים) הם מתחת לגיל 35 ואילו 57.7 אחוז הן נשים.

ביום ראשון הודיע ​​שירות התעסוקה הישראלי על תכנית חירום שנועדה לסייע למובטלים, כולל סיוע למעסיקים לשרוד עובדים מחופשים, הכשרת מיומנויות והכשרה מקצועית לאלה שנחשבים פחות סבירים להיכנס מחדש לתעסוקה במהירות.

שירות התעסוקה הציע כי אחד מכל חמישה עובדים המועמדים לחופשה ללא שכר לא יחזור לעבוד אם הנעילה בוירוס הקורונבי תימשך באמצע אפריל, ואילו המוסד לביטוח לאומי העריך ביום שלישי כי נתוני האבטלה ימשיכו לעלות לכ -1.1 מיליון באפריל. ומאי.

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה