Close

מרגש: דגלי ישראל הונפו סביב מסלולם של צוותי הרפואה המתגוררים בשומרון

מרגש: דגלי ישראל הונפו סביב מסלולם של צוותי הרפואה המתגוררים בשומרוןצילום: יוסי דגן דגלי ישראל בשומרון

יוזמה מרגשת. עובדי אגף שפ”ע של המועצה האזורית שומרון הניפו היום ואתמול בהנחיית ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, ובניהולו של רמי שנוולד מנהל אגף שפ”ע במועצה, למעלה מחמש מאות דגלי ישראל ודגלי המועצה ברחבי השומרון.

הדגלים הונפו סביב מסלולם של צוותי הרפואה המתגוררים בשומרון ויוצאים לעבודתם בבתי החולים השונים בארץ במגן דוד אדום ובצוותי ההצלה והחירום השונים, בהם יחידת מתנדבי בדיקות הקורונה של מחלקת הרפואה הדחופה של המועצה האזורית שומרון “חשבנו איך להרים את המורל לאלפי תושבים המסייעים במשבר הקורונה, יש לנו במועצה רופאים בכירים בכל בתי החולים במרכז ובצפון, בנוסף יש לא מעט אחים ואחיות ומתנדבים במגן דוד אדום ובארגוני ההצלה השונים” אומר יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון, הרעיון היה למפות את אזורי המגורים על פי יישובים של אותם עובדים ולאורך מסלול היציאה והכניסה לתלות דגלי ישראל.

“זה המעט שאנחנו יכולים לעשות עבורם, יש כאן תושבים שיוצאים בשש בבוקר לעבודה וחוזרים בשש בבוקר למחרת. הם נמצאים כל הזמן בחזית בכדי לסייע לכל עם ישראל, והמטרה שלנו היא להרים להם את מצב הרוח ולחזק אותם כשהם יוצאים מהבית וכשהם חוזרים מהבית”.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אומר כי מדובר בחלק מהיערכות כוללת לעזרה וסיוע לצוותים רפואיים “יש כאן משפחות בהם שני ההורים מתפקדים כצוותי רפואה, המתנדבים בישובים, יש לנו כאן יחידת מתנדבים מיוחדת הפועלת מסביב לשעון כולל בשבת כדי לבצע בדיקות קורונה, בהנחיית המועצה המתנדבים בישובים משתדלים לתת מענה למשפחות הללו. המיזם הזה של דגלול המסלול של אותם צוותי רפואה הוא עוד ביטוי לתודה והערכה העצומה שלנו ושל עם ישראל כולו לאותם צוותי רפואה”.

רז ורעיה לוי מהישוב צופים בשומרון, הוא חובש בכיר במד”א והיא אחות בבית החולים, הורים ל-4 ילדים, בגילאים-8 עד-16 רז אומר, “יש הרבה לחץ עכשיו ואשתי עושה הרבה כוננויות, הגדולה לומדת דרך הזום, תקופה מאתגרת ומוזרה, אני רוצה להודות למועצה על היוזמה, זו יוזמה מרגשת. טוב לדעת שרואים אותנו”.

בתוך כך בוועד הישוב ברקן נערכו לביטוי הערכה מיוחדת לצוותי הרפואה, התושבים הכינו סלסלות פירות ועוגיות מתוצרת מקומית, כך שגם בעלי העסקים בשומרון יתפרנסו וגם ינתן אות תודה צנוע לצוותים הרפואיים.

לכתבה המלאה באתר 0404

מרגש: דגלי ישראל הונפו סביב מסלולם של צוותי הרפואה המתגוררים בשומרון

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה