Close

משבר הקורונה | משרד הבריאות אסר על הקבוצות להתאמן. כלפון: ״שמירה על בריאות הציבור היא המשימה החשובה ביותר״

משבר הקורונה | משרד הבריאות אסר על הקבוצות להתאמן. כלפון: ״שמירה על בריאות הציבור היא המשימה החשובה ביותר״צילום: חגית אברהם

מנהלת הליגה בכדורגל הודיעה היום (שישי) כי על פי הודעה שהתקבלה ממשרד הבריאות, בשל המשך התפשטות נגיף הקורונה, עם כניסתן של התקנות החדשות לתוקף, יחול גם איסור גורף על קיום אימונים והאימונים הקבוצתיים יופסקו לחלוטין.

ארז כלפון, יו”ר מנהלת הליגות: “צו השעה מחייב את הקבוצות להפסיק את האימונים המאורגנים, כפי שבוצעו עד עכשיו במתכונת בסיסית עליה אני רוצה להודות באופן אישי לפרופסור גרוטו שגילה הבנה גדולה לצרכים הספורטיביים של הקבוצות, גם בימים קשים אלו.

אני בטוח כי כעת כל קבוצה תדע לתת לשחקניה הנחיות לשמירה על הכושר הגופני לתקופה זו באופן שיקל על כולם חזרה לפעילות כשיתאפשר באופן מיטבי.

אנו נמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות ואני מבטיח לאוהדים שנעשה ככל שביכולתנו על מנת שהליגות יגיעו לסיומן, גם אם זה יהיה במועד מאוחר יחסית בהתאם להוראות משרד הבריאות. בימים אלו שמירה על בריאות הציבור היא המשימה החשובה ביותר”.

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה