Close

ענבל אור: “לא צריכה עו”ד”

אשת הנדל”ן הגיעה לדיון במשפטה ללא עו”ד וביקשה לייצג את עצמה • השופטת חייבה אותה בסנגור על פי חוק • אור: “לא אשתף פעולה – אין לי אמון בעורכי דין”

בבית משפט השלום בתל אביב התקיים (חמישי) בצהריים דיון במשפטה של אשת הנדל”ן ענבל אור, נגדה הוגש כתב אישום בגין עבירות מס ומרמה כלפי רוכשי דירות בפרוייקטים שלה. 

אור הגיעה לדיון ללא עורך דין, אמרה כי היא מבקשת לייצג את עצמה, והיא היא לא מעוניינת בייצוג על ידי עורך דין. השופטת דנה אמיר טענה בתגובה כי מבחינה משפטית חובה שיהיה לה סנגור שייצג אותה במשפט. “בתיק שבו התביעה מבקשת מאסר בפועל חשוב וכדאי שיהיה לך סנגור. זה לטובתך וזה גם לפי החוק. את צריכה להיות מיוצגת”. למרות דבריה של השופטת, אור המשיכה להתעקש לא להיות מיוצגת על ידי עורך דין. עוד בנושא:הדוקו על ענבל אור הוא לא פחות ממחדל מוסרי

אישום נגד ענבל אור: לא דיווחה למע”מ על סכום של 81 מיליון שקלים והונתה לקוחות רביםאור מסרה בתגובה: “אם ימונה לי סנגור אני לא אשתף איתו פעולה. אין לי אמון בעורכי דין”. התובע בתיק מסר כי “ניתן לה זמן לברר את סוגיית הייצוג הפרטי. אם לא ימונה סנגור פרטי ימונה לה סנגור ציבורי על פי החוק. החוק מחייב ייצוג משפטי. אם לא יהיה ייצוג יכול להיות שההליך לא יהיה הוגן”. התובע טען כי אור מושכת את הזמן ומעכבת את ההליכים במשפט. “כתב האישום הוגש לפני עשרה חודשים ועדיין לא היתה כל התקדמות”.השופטת קבעה כי ימונה לאור עורך דין מהסנגוריה הציבורית. “קיימת חשיבות רבה בייצוג במשפט זה. זה מחוייב על פי חוק והאשמת תוכל להפיק תועלת רבה מייצוג משפטי”.

פורסם ב: 02.07.2020 19:06 עודכן ב: 02.07.2020 19:1155

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה