Close

ראשי ישע וישראל שלי – לא לאפשר דחייה בהחלת ריבונות

גנץ ונתניהו. מי יוותר בנושא החלת הריבונות? // צילום: אורן בן חקון
גנץ ונתניהו. מי יוותר בנושא החלת הריבונות? // צילום: אורן בן חקון
לחצים ברקע להקמת ממשלת אחדות: תנועת “ישראל שלי” הפיצה אמש (חמישי) סרטון על רקע המו”מ המתקדם בין כחול לבן והליכוד, בקריאה שלא לוותר על מהלך החלת הריבונות. לטענת הארגון, מתגבשות הסכמות לפיהן, לבקשת כחול לבן, יוקפא נושא הריבונות לתקופה בלתי ידועה.
בסרטון שיזמו בתנועה משתתפים בין היתר יו”ר מועצת יש”ע לשעבר חננאל דורני, ראש מועצת בנימין ישראל גנץ, מנכ”ל מועצת ישע יגאל דלמוני, העיתונאי אבישי עברי, יו”ר “ישראל שלי” שרה העצני כהן, אלוף במיל גרשון הכהן, פרופ’ טליה איינהורן ועוד.

יו”ר ישראל שלי, שרה העצני כהן: “מהדיווחים שעולים בשעות האחרונות נראה כי בכחול לבן מצליחים לכפות על הליכוד את דחיית הריבונות, אולי לתמיד. אם זו בחירה בין ממשלת אחדות לבין ריבונות, אנחנו בוחרים בריבונות”.

במקביל, לחץ מכיוון אחר מופעל על העוסקים במו”מ בין הליכוד וכחול לבן, מצד עמותת “מפקדים למען ביטחון ישראל”. בעמותה פונים לראשי כחול לבן, ח”כ בני גנץ וח”כ גבי אשכנזי, וקוראים להם “להימנע ממהלכי סיפוח חד צדדיים, ללא בחינה מקיפה של משמעויותיהם”.
יו”ר התנועה, האלוף (במיל’) והשר לשעבר מתן וילנאי: “סיפוח חד צדדי עלול להיות מהלך הרה אסון לביטחונה של מדינת ישראל ולכלכלתה. שעת המגעים להרכבתה של הממשלה החדשה, היא העת להציב תנאים ברורים שיחייבו בחינה מקיפה ומעמיקה לפני כל מהלך כזה”.
חברי התנועה, המונה מאות מפקדים ובכירים לשעבר בזרועות הביטחון השונות שלחו היום מכתב לראשי כחול לבן ח”כ בני גנץ וח”כ גבי אשכנזי, בדרישה כי הממשלה המתגבשת תימנע ממהלכים חסרי אחריות, להם יש השלכות ביטחוניות ולאומיות חמורות.

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה