Close

שתי פליטות כדור בגדוד 51 של חטיבת גולני; קצין נפצע קשה

חייל מגדוד 51 של חטיבת גולני פלט כדור לעבר מפקד המחלקה במהלך אימון יבש • בשישי, חייל שפרק את נשקו בניגוד לפקודות ירה כדור בקיר

אירוע פליטת כדור נוסף בתוך שלושה ימים: חייל מגדוד 51 המוצב בחברון פלט כדור לפנות בוקר (שני) לעבר מפקד המחלקה במהלך תרגול לפני עלייה לעמדת שמירה בחברון. המ”מ נפצע בירך, איבב, טופל במהירות ופונה לבית החולים במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם.
סיום מסע הכומתה של חטיבת גולני \\ צילום: מהפייסבוק של חטיבת גולני

לאחר אבחון ראשוני הקצין הועבר לניתוח חירום שהסתיים בשעות הבוקר וכעת הוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ במצב קשה אך יציב.

מפקד פיקוד המרכז, אלוף נדב פדן, החליט על עצירת אימונים יבשים בנשק ביחידות הפיקוד עד לביצוע תחקיר, ומפקד עוצבת ״געש״, תת-אלוף אבי גיל, החליט על עצירת התרגולים בחטיבת “גולני” עד לסיום בדיקת האירוע. המשטרה הצבאית החוקרת פתחה בחקירת נסיבות האירוע, בסיומה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית.
לאחר תחקור ראשוני של המתרחש באירוע התברר כי בסוף ביצוע התרגולות היבשות, הוציא המ”מ את התותבים מנשקי החיילים, והחזיר אותם למצב ‘מחסנית בהכנס’. אחד החיילים מבקש להדגים למ״מ תרגול קרב מגע שלמד באליפות צה״ל.
לאחר שקיבל אישור להדגים, הוא ביצע תרגול פריקת סכין, סיים אותו בדריכת נשקו וירי כדור לכיוון המ״מ. לוחם וחובש שנכחו בזירה ובתדריך העניקו טיפול ראשוני למ”מ, שכאמור פונה לביה”ח לקבלת טיפול ראשוני.

בתוך פחות משבוע שני אירועי פליטת כדור

בתוך כך, ביום שישי האחרון, גם כן בגדוד 51, במהלך פריקת הנשקים, אחד החיילים לא פורק את נשקו כראוי ולפי הפקודות. החייל שפרק את נשקו לא הוציא מחסנית, שקשק את נשקו פעם אחת בלבד ולבסוף פתח את הנצרה ונקר. כתוצאה מכך נורה כדור מנשקו על קיר.

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה