Close

דיווח: כוחות פלשתיניים נסוגו משטחי B, הנסיגה בוצעה מאבו דיס ,שממזרח לירושלים, • העיירה נמצאת בשליטה ביטחונית ישראלית, אך שוטרים פלשתינים הגיעו לאזור ,כחלק מהמאבק בקורונה

שחר קליימן
פורסם ב: 22.05.2020 11:30 עודכן ב: 22.05.2020 12:006

כוחות של הרשות הפלשתינית נסוגו מהעיירה אבו דיס שממוקמת ממזרח לירושלים, כך דווח הבוקר (שישי) בכלי תקשורת ערביים.

מאז התפרצות וירוס הקורונה, כוחות פלשתיניים סיירו בשכונות באזור בתיאום עם ישראל. הנסיגה מצטרפת לעימות מילולי בין אנשי משמר הגבול לכוח של המשטרה הפלשתינית שתועד בסרטונים שהופצו אמש, במסגרתו ניסו הפלשתינים למנוע את כניסת כוח מג”ב לשכונה בחברון. עם זאת, נסיגת הכוחות מאבו דיס נעשתה כנראה מתוך רצון למנוע חיכוך כלשהו עם כוחות הביטחון של ישראל על רקע הפסקת התיאום.

ראש הוועד הפועל באש”ף, ד”ר סאיב עריקאת, אמר אמש כי הפלשתינים הקפיאו את הקשרים עם סוכנות ה-סי.איי.אי לאחר הודעתם על הפסקת התיאום הביטחוני עם ישראל וארצות הברית “כמחאה על תוכנית הסיפוח בגדה המערבית”.
בדברים שצוטטו בין היתר בסוכנות הידיעות “רויטרס”, אמר עריקאת כי וושינגטון עודכנה בצעד זה לאחר הצהרת יו”ר הרשות הפלשתינית אבו מאזן כי הוא איננו עוד מחויב להסכמים שנחתמו עם ישראל וארצות הברית, לרבות הסיכומים הביטחוניים. בכל הנוגע ליחסים עם סוכנות זאת, טען עריקאת לעיתונאים בשיחת וידאו כי שיתוף הפעולה הופסק החל מנאום אבו מאזן.

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה