Close

גם בעת הקורונה | לפיד ממשיך לקדם עצמו ברשת החברתית מכספי ציבור בניגוד לרוב חברי הכנסת

סטטוס שכתב שר האוצר יאיר לפיד, בחדשות ערוץ 2 (צילום מסך)

לא יאמן! האיש שממשיך לדבר על כסף, על ממשלה גדולה ועל כמה שחשוב לשמור על כלכלת ישראל, ממשיך לצחוק לכולנו בפרצוף וממשיך לבזבז כספי ציבור ברשת החברתית… על עצמו.

על פי חברת פייסבוק, ח״כ לפיד מקדם ממש ברגעים אלה 4 מודעות פעילות בפייסבוק ובאינסטגרם הפרטי שלו וזאת בעלות כספית ועל חשבונכם – על חשבון כספי משלם המסים. ארבע המודעות של לפיד הועלו לפרסום אתמול.

לפיד, עושה זאת בימים שבהם יש מעל מיליון דורשי עבודה, מפוטרים, עובדים שיצאו לחל״ת ורבים שחוששים לעתידם ולצלחת הפרטית שלהם בבית. השקלים שהוא מבזבז מכספי ציבור היו יכולים בשקט להאכיל כמה פיות ולכל הפחות, לא לנקר עיניים על בזבוז מיותר בימים כה קשים, גם לענף הפרסום והיח״צ.

לפיד, בזבז בחודשים האחרונים 2,520,955 מיליון ש״ח מכספי ציבור על קידומו האישי בפייסבוק ובאינסטגרם.

ואם שאלתם מי עוד מבזבז? גם עפר שלח ממפלגת ״יש עתיד״ של לפיד וגם קארין אלהרר ממפלגתו.

ומי לא בזבז בתקופה הזאת כספי ציבור? ראש הממשלה בנימין נתניהו לא קידם את הרשת החברתית שלו מאז הבחירות. גם בני גנץ וגם גבי אשכנזי לא הוציאו כספי ציבור מאז הבחירות.

מבדיקת חדשות 0404 ועל פי נתוני פייסבוק ואינסטגרם – גם איילת שקד, נפתלי בנט ואביגדור ליברמן לא בזבזו בימים אלה כספי ציבור.

עוד בזבזנים מ״יש עתיד״:

 

את המקור

גם בעת הקורונה | לפיד ממשיך לקדם עצמו ברשת החברתית מכספי ציבור בניגוד לרוב חברי הכנסת

 

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה