Close

טלי מורנו פוטרה או התפטרה?

הרשת סוערת מאז שצייצה המגישה הבכירה כי פוטרה מחדשות 13, אך גורמים בחברה טוענים כי המציאות שונה לחלוטין מזו שטלי מורנו הציגה

המובטלת המפורסמת במדינה: אל מיליון וחצי מחפשי העבודה בישראל, הצטרפה אמש (שני) מגישת חדשות ערוץ 13, טלי מורנו.

מורנו, שיצאה לחופשת לידה מהערוץ בינואר 2020 עם לידת בתה השלישית, עדכנה בציוץ דרמטי כי לא תשוב לערוץ. “מי שמחפש עיתונאית יד שנייה עם ותק של שני עשורים במקצוע והתמחות בהגשה, מוזמן לפנות אלי. תודה מראש”, צייצה מורנו, שנשואה כידוע לטאלנט הערוץ המתחרה איל קיציס, יום לאחר יום הולדתה ה-39.

מחדשות 13 נמסר “אין תגובה”. עם זאת, גורמים בחברה מסרו ל”ישראל היום” כי קיבלו בהפתעה מוחלטת את הציוץ של מורנו. לדבריהם, הובהר למורנו כי בנסיבות הקיימות היא לא תוכל לשוב ולהגיש את מהדורת החדשות המרכזית, אך הוצעו לה אלטרנטיבות אחרות במסגרת משא ומתן, כלומר – ההחלטה לצייץ על פיטוריה הייתה חד צדדית.

לאחרונה עברו בחברה להגשה זוגית של המהדורה המרכזית עם אודי סגל ותמר איש שלום. חברת חדשות 13 נמצאת במשבר כלכלי גדול שמשבר הקורונה רק החריף. המצב הביא גם למאבק מתוקשר בין עובדי הערוץ להנהלה.

עובדי חדשות 13 מפגינים בתוך הבניין, מאי 2020מטלי מורנו לא נמסרה תגובה עד מועד פרסום הידיעה.

פורסם ב: 30.06.2020 11:49 עודכן ב: 30.06.2020 11:5264

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה