Close

לקחי אפשטיין: מקסוול תוחזק במעצר מאובטח

התובעת במדינת ניו יורק קיימה מסיבת עיתונאים בעקבות מעצרה של גיליין מקסוול • “אם תשתף פעולה עם החוקרים, לא תהיה מניעה להגיע להסדר טיעון

התובעת של דרום ניו יורק, אודרי שטראוס וחוקרי הבולשות הפדרלית ערכו הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים לאחר שהבוקר אותרה ונעצרה גיליין מקסוול, בת זוגתו של עבריין המין ג׳פרי אפשטיין. במהלך מסיבת העיתונאים דווח כי מקסוול תישאר במעצר מאובטח על מנת למנוע ניסיון התאבדות. 

חוקר האף בי איי אמר בפתיחת דבריו “אנחנו כאן בשביל הקורבנות. למרות שעברו 20 שנים הטראומה לא תחלוף לעולם”.התובעת המחוזית של ניו יורק אודרי שטראוס ענתה לשאלות העיתונאים ואמרה כי: העיניים שלנו היו פתוחות כל הזמן והחקירות נמשכו. לצערי לא נוכל להגיב על סטטוס החקירה למעט האישומים שכבר פורסמו”.

עוד הוסיפה כי “הדלתות שלנו פתוחות ואנחנו נותנים הזדמנות לכל מי שיש לו מידע על מה שקרה להגיע ולתרום להמשיך בחקירה”.שטראוס גם הודתה לנסיך אנדרו על המידע ושיתוף הפעולה שלו בחודשים האחרונים שעזרו להתפתחות בחקירה ולמציאת של מקסוול.בשל החשש כי החשודה תפגע בעצמה, כמו שקרה לבן זוגה לשעבר אפשטיין אשר התאבד בתאו, התביעה תבקש מאסר מפוקח. במקביל אמרה שטראוס כי במידה ומקסוול תשתף פעולה עם חוקריה וצוות התביעה – לא יהיה חשש מלהגיע עימה לעסקת טיעון.גיליין מקסוול, אשת החברה הגבוהה הבריטית ובתו של אייל התקשורת רוברט מקסוול, נעצרה במדינת ניו המפשייר בארצות הברית ונלקחה לחקירה על חלקה בפרשת ג’פרי אפשטיין, כך דיווחה היום (חמישי) רשת NBC האמריקנית.

שמה של מקסוול, זוגתו לשעבר של המיליונר ועבריין המין ג’פרי אפשטיין, נקשר בפרשה במסגרתה אפשטיין קיים יחסי מין וסרסר במספר גדול של קטינות. על פי החשד, מקסוול סייעה לאפשטיין לאתר קטינות מתאימות ואף שידלה אותם לקיים עמו יחסי מין וסרסרה אותם עבור גברים רבי עוצמה ועשירים אחרים.

פורסם ב: 02.07.2020 20:36 עודכן ב: 02.07.2020 23:5156

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה