Close

החמרה במצבו של החולה בן ה-22 מסתמן כי יועבר לטיפול באיכילוב

הצעיר, שלא סבל ממחלות רקע, מאושפז במשך שבוע בבית חולים אסותא באשדוד במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם • בעקבות ההחמרה במצבו הוא יועבר להמשך ההליכים הרפואיים לבית החולים איכילוב בת"א - שם יבוצע בו טיפול המאפשר חמצון דרך הדם

בי"ח אסותא // צילום: לירון מולדובן
בי”ח אסותא // צילום: לירון מולדובן
החמרה משמעותית במצבו של הצעיר בן ה-22, אשר מורדם ומונשם במצב קשה בבית החולים אסותא באשדוד מזה כשבוע. לצעיר אין כל מחלות רקע. מבית החולים אסותא באשדוד נמסר: “לצערנו, ביממה האחרונה אכן חלה החמרה במצבו של הצעיר בשנות העשרים לחייו – הוא מורדם ומונשם אך לא מצליח לחמצן את רקמותיו. בתיאום עם המשפחה הוחלט על העברתו להמשך טיפול “אקמו” (טיפול המאפשר חמצון דרך הדם) בבית החולים איכילוב”.
בתוך כך, מניין קורבנות מגפת הקורונה בישראל עלה ל-36, כאשר גבר בן 71 נפטר אמש, במהלך הלילה שבין חמישי לשישי, במרכז הרפואי שיבא תל השומר לאחר שחלה במחלת הקוביד 19. מבית החולים נמסר כי המטופל סבל ממחלות רקע משמעותיות.
בנוסף, הבוקר דווח כי במרכז הרפואי פדה- פוריה מאושפזים 20 חולים במחלקה הייעודית לחולי קורונה – 14 מהם במצב קל, חמישה במצב בינוני ואדם אחד במצב קשה, מורדם ומונשם.
ההגבלות החדשות לפי הנחיית הממשלה \\ עריכה ואנימציה: גלעד דיסטלמן
אתמול דווח כי מספר הנדבקים בנגיף שאובחנו קפץ ב-640 איש תוך יממה. מס’ הנדבקים בישראל עומד כעת על 7,030 איש. לפחות 86 מהחולים מונשמים. אמש נפטרה חולה נוספת, בת 98, שנדבקה בבית האבות “נופים” בירושלים. היא טופלה במתחם המחלות המתפרצות בבית החולים הדסה עין כרם. החולה, שסבלה ממחלות רקע שונות, טופלה במתחם בעשרת הימים האחרונים כשצוות המחלקה עשה כל שביכולתו על מנת להקל את מצבה. מבית החולים נמסר כי הם משתתפים בצער המשפחה.
מוקדם יותר דווח כי במרכז הרפואי שערי צדק נפטר מטופל בן 84 שהיה מאושפז במחלקה לחולי קורונה. המטופל אושפז לפני כמה ימים במחלקה המבודדת במצב בינוני עם מחלות רקע רבות. ביומיים שקדמו לפטירתו מצבו הידרדר והוא קיבל הנשמה, עד שנפטר מהנגיף.
מבחינת גילי התחלואה, עולה כי 23 אחוזים מן הנדבקים בווירוס הקורונה הם בני 20 עד 29. כמו כן 15 אחוזים הם בגילי 30-39 ותשעה אחוזים בגילי 10 עד 19. 27 אחוזים מן המקרים הם בגילי 40 עד 59. ואילו 21 אחוזים בין גילי 60 עד 80 ומעלה.

הדומיין אקטואליה מתאים לכל אתר חדשותי עם פוטנציאל בלתי רגיל לחשיפה מקסימלית. מערכת האתר בנויה בצורה מושלמת עם קטגוריות וכל הכלים הדרושים לאתר חדשותי ברמה הכי גבוה. גם האתר והדומיין נמצאים על שרת  פרטי ויעברו לרוכש עם הדומיין והאתר..

דברו אתי בוואצאפ או בנייד בטלפון

0542598481

וואצאפ לחצו למטה